Bakhjulsskola

16:00 var ett förslag av mig eftersom att det går rätt mycket tung lastbilstrafik på angeredsrakan på arbetsdagarna. Vi kan självklart vara där innan, man måste bara kolla sig över axeln lite oftare.
Jag kan när som helst, semester ftw ^^

Om ni kör utbybyvägen..så kör ni till jet där i utby mot partille...sedan tar ni upp där mot bergsjön... sedan åker ni förbi alla rondeller... sedan kör ni ner för den branta backen .. där kommer ni till ett trafikljus..ni kan svänga vänster eller höger...vänster blir angered å höger blir olofstorp/ gunnilse... Ta höger ...sedan kommer en ica butik på vänster sida... efter det kommer en golfbana på vänster sida...sedan när ni har golfbanan på vänster sida så går det nedför..när det börjar bli rakt om man säger så..så kommer det en väg in till höger...den har väjningsplikt å refug...kör in där...så kommer ni till rakan :)

Det är väl mycke enklare å köra via partille?
Kör utbyvägen tills den tar slut och fortsätt rakt fram förbi partille station och lexby skolan (nedanför bergväggen på vänster sida) Ta till vänster 300-400 meter efter fotbollsplanen vid skolan och in på lexbydalsvägen. Denna vägen slutar mitt på rakan vid angeredskrossen:)
Strunta i skyltarna i början av rakan, ni förstår när ni ser dom:D

Ska vi säga 15.00 vid GP imon då? Så dom som vill samåka kommer dit.
Vad säger ni?

Fredag; 15.00? @ GP för samåkning

1 - Dezeo
2 - Dagotto
3 - EBMisDead
4 - Krillan
5 - Mr.dude (dock lite senare)
6 -
7 -
8 -
9 -
10 -

Jasså, jag visar vägen ja... ^^ kommer någon med Teh SkiLLzZ imorgon då? Zarrell?

1 - Dezeo
2 - Dagotto
3 - EBMisDead
4 - Krillan
6 - Crall
7 -
8 -
9 -
10 -

Jasså, jag visar vägen ja... ^^ kommer någon med Teh SkiLLzZ imorgon då? Zarrell?
Ska försöka ta mig ut, gillar inte att köra så lång bit hemifrån egentligen med hojen i det skick den är :gnissla:näsblod
Kör dock helst innervägen/småvägar bort så man undviker att ligga på leden/motorvägen, annars hittar jag nog själv om ingen annan orkar :)

1 - Dezeo
2 - Dagotto
3 - EBMisDead
4 - Krillan
6 - Crall
7 - Zarrell
8-
9 -
10 -

Någon som kan lägga upp en kartbild/koordinater på var det är? Så jag hittar dit iom jag kommer senare

Last edited:
Tack för idag pågar. Det var gött som kräm! Och alla klarade sig helskinnade även idag :tummenupp
En repris får det allt bli inom en snar framtid

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...