Kawwa
Sporthojsnörd
Är det någon som lite fort kan svara på vad det sitter för lager i bakhjulet på min yz 250 -91 ? Har ni vetskap om andra 250 så säg vad som sitter, det är nog samma på många.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kawwa skrev:Är det någon som lite fort kan svara på vad det sitter för lager i bakhjulet på min yz 250 -91 ? Har ni vetskap om andra 250 så säg vad som sitter, det är nog samma på många.
ozto skrev:brukar finnas listor i lelles katalogen.. ladda ner och titta i den
Kawwa skrev:
Kawwa skrev:På Lelles stog bara deras best.nummer och sen lager nr, eftersom jag inte vet varken bestnr eller lagernr så blev jag inte hjälpt av det. Men det blev inte av att jag skulle ut och köra bil idag så jag tog mig tid att plocka bort bakhjulet.
Så för dom som vill veta så satt det 3 st 6004 RS och 2 st dubbel läppade "simmerringar" 28/47/7.
ozto skrev:i en lelles katalog jag har så står det iaf SKFs lagernummer.. sen är det bara att gå till en maskinaffär eller liknande och köpa för ngn hundring
Busaberg skrev:3 stycken 6004.Det var länge sen jag åkte YZ,men jag är åtminstone 95% säker.....
Kawwa skrev:Ja, med lagernummer så menade jag lagrets ISO nummer, det som du kallar SKF´s lagernummer antar jag. Det var bara det att jag inte hittade vilket lager som skulle sitta i mitt nav i Lelles katalog. Men jag kan ha letat dåligt.
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |