Bakhjulslager till cross, någon?

Kawwa

Sporthojsnörd
Gick med
13 Mar 2004
Hoj
Sukka gixxer 600 K6
Är det någon som vet vad det skall vara för bakhjulslager till en Honda CR 500 -92? Vill veta NU! inte vänta tills på Måndag då alla verkstäder öppnar igen.... :död

Kawwa skrev:
2193526 Är det någon som vet vad det skall vara för bakhjulslager till en Honda CR 500 -92? Vill veta NU! inte vänta tills på Måndag då alla verkstäder öppnar igen.... :död

Ska du liks byta det så ta lös det och kolla om du hittar ett likadant nånstans ifall det är bråttom?

är de ett vanligt lager finns de på biltema eller classe i sjön typ.

Brännström skrev:
2193583 Ska du liks byta det så ta lös det och kolla om du hittar ett likadant nånstans ifall det är bråttom?

Det var inte så enkelt tyvärr, hade en kille som ville köpa lager av mig som bara låg. Men varken han eller jag visste om det var samma sort, då mina är köpta för att passa till en YZ 250 -91.

Kawwa skrev:
2193526 Är det någon som vet vad det skall vara för bakhjulslager till en Honda CR 500 -92? Vill veta NU! inte vänta tills på Måndag då alla verkstäder öppnar igen.... :död

Innerdiameter: 17mm
Ytterdiameter: 35mm
Bredd: 10mm

(två stycken)

SKF 6003-RS1 står det att lagrena heter i min lista, men på SKF:s hemsida verkar dom vara ersatta med 6003-RSH

:tomten

Fräd skrev:
2194298 Innerdiameter: 17mm
Ytterdiameter: 35mm
Bredd: 10mm

(två stycken)

SKF 6003-RS1 står det att lagrena heter i min lista, men på SKF:s hemsida verkar dom vara ersatta med 6003-RSH

:tomten

Man bugar och tackar! :Bugar

Men är inte detta forum FANTASTISKT!?
Spelar ingen roll vilken fråga man öser ur sig, det finns alltid någon som har svar! Denna levande uppslagsbok kan man bara inte vara utan. Jag är djupt imponerad av all samlad kunskap som finns här. Än en gång :Bugar till ALLA som hjälper till att svara på frågor i detta forum.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg