Zeb_Macahan
Bettingansvarig
Det går att köra väldigt långt på ettan med om man har rätt höjd. Tro inte att man kommer komma oändligt långt bara för att en ny växel är i... man har ju ändå målet att ha hög vinkel och inte accelerera. Traggla vidare på ettan och försök få en bra vinkel på ettan, man koncentrerar sig mer på vinkel och sånt än att få upp den då. Sen när du känner att du börjar få nånn slags ordning på det kan du börja med nya växlar.
Själv tränar jag jättemycket på ettan eftersom jag har lättare att våga ha den högre i låg fart, dels för att det gör mindre ont att ramla, dels för att vindar inte påverkar lika mycket
Lycka till och var inte för feg eller modig... båda kan sluta tråkigt..
//jaG
Själv tränar jag jättemycket på ettan eftersom jag har lättare att våga ha den högre i låg fart, dels för att det gör mindre ont att ramla, dels för att vindar inte påverkar lika mycket
Lycka till och var inte för feg eller modig... båda kan sluta tråkigt..
//jaG
Snake skrev:Jag är jävligt nyfiken på hur det känns att göra så. Berätta hur det gick så kanske man vågar prova. Har hittills bara gasat upp min på ettan och det blir ju bara korta fjantwheelies med knappt nån höjd alls. Lite för feg än ....
![]()