Bakhjulskörning 1000 RR

Blade 4-ever

Rövens Pågar
Gick med
18 Mar 2003
Hoj
Red mechanostrider
Vad tycker ni om 1000 RR o bakhjulskörning?

Jag upplever att den jämfört med 929/954 är helt hopplöst tung i framändan. Både att få upp den (visst det är väl inga problem) men mer tungt än jämförelsevis på 929/954. Dessutom när man tar ner den så faller den även riktigt tungt där. Blir en jeifla smäll varje gång (som om man hade ont om luft i framdäcket, vilket inte är fallet) så man känner verkligen att man måste ta ner den lugnt vilket inte alltid är så lätt när man bla står upp eller gör highchairs.

Vilka är era reflektioner?
(funderar starkt på att byta till en 929 igen då det både gick o svänga o röra sig "obehindrat" på hojen vid bakhjulskörning igen. Jag kanske blivit gammal inte klarar av de extra hk, inte fan vet jag men den var mycket skönare på slangen).

Hallå,, körde 929a innan , men skaffa en 1000rr. Har bara provkört på pakeringen än så länge. 929an var mjuk o följsam, nu blev jag"nervös" när jag läser detta.... Får testa i helgen, o återkomma. Dunkar den ner så jävla mycket???? Jaja, dubbla kalsonger på då...

Nyheter
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Back