bakhjuls åkning resulterade nästan me crash

Får inte upp min CBR600F 98 överhuvudtaget :(
är det omdrevning som gäller?
Mjuk/hård dämpning fram/bak?

Jag har samma problem fast tvärtom, det går inte att få ner den. Måste vara den där blåa oljan jag petade i luftfiltret senast...
 
Ok hur pass till fart på ettan då alltså väldigt låga varv och sedan fullt.
koppla upp den eller hjälpa till med fjädringen.

Kör tills den precis börjar dra på när du känner att den börjar dra tryck ner styret allt du kan och luta dig bak och gasa kommer den inte upp då så får du hjälpa till med kopplingen då gör du samma sak fast du trycker till lite fort med kopplingen efter du tryck ner styret... HAHAHA hoppas du fattar nått av det jag skrev... :D
 
Ja du skrev ju det. O att du va så grym i ett pm. Då kan du väll lägga upp lite bilder så vi andra får se:tummenupp


Lindqvist visst är det du som har blivit anklagad för att ha o fredat minderåriga en gång 2003 och en gång 2006? men du blev aldrig fälld för det på grund av bristande bevis?

ska vi ha den typen av personer på sporthoj swedie?
 
Japp stämmer. Men väntar fortfarande på korten:yoparty

Lindqvist visst är det du som har blivit anklagad för att ha o fredat minderåriga en gång 2003 och en gång 2006? men du blev aldrig fälld för det på grund av bristande bevis?

ska vi ha den typen av personer på sporthoj swedie?
 
Japp stämmer. Men väntar fortfarande på korten:yoparty

du vet väll att de inte är jag som startat tråden? :näsblod


jag har inga bilder som sagt. och tack för ditt pm där du beskriver hur dålig jag är och du så bra :tummenupp

vet inte hur mkt du väger men på dina bilder ser det ut som rätt så jävla mkt eftersom dit framdäck är förjävla nära backen.
 
:krama Lilla ponken :såjaponken


du vet väll att de inte är jag som startat tråden? :näsblod


jag har inga bilder som sagt. och tack för ditt pm där du beskriver hur dålig jag är och du så bra :tummenupp

vet inte hur mkt du väger men på dina bilder ser det ut som rätt så jävla mkt eftersom dit framdäck är förjävla nära backen.
 
Man kan göra på många sätt men detta e inte rätt...:rolleyes:

http://www.youtube.com/watch?v=JzzvzoJIS48

Du kanske har nästan samma bekymmer fast här "wobblar" och gungar hojen lite efter att föraren hoppat av för att se hur högt han kom.:gnissla
Ditt bekymmer var kanske mer lite under själva körningen.. :tungan
Sen ang växlingen så skit i det... håll en växel och sen ut och söndags åk på den! HAHA

Inte effektivt men alla sätt e ju bra utom de andra....:D
 
Har inga problem att slita upp min gamla zx6a -95. Bara koppla upp den på 2an, hitta balansen, Ge lite extragas, 2 fingra(:D) kopplingen peta i 3an å njut, ;D
 
Jag rekommenderar alla som är på väg att ta körkort i år att grundligt läsa genom den här tråden för detta kommer garanterat vara med på teoriprovet, vill även lägga till att höger passagerar pinne ska vara nerfälld vid parkering på jämna datum och vice versa.

HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAH :crash
Det ska jag tänka på ;D
 
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman

Vi har fotograferat en 100 ...

MV Agusta återgår till 100% eget ägande

MV Agusta Motor S.p.A. till...

MV Agusta åter självständigt

MV Agusta Motor S.p.A. till...

Back
Top