Video bakhjulsåka

KUNGAR finns inte så mycket mer och säga!

Det där är konstnärligt om du frågar mig! Riktigt skickliga med deras rörelser, hade jag fått bestämma hade jag kallat det för "Ragdoll-wheelie"

Underbart att se!

Däremot är det deras liv och andras som utmanas när dom gör så.
Denna videon är samma gubbar fast i NY. Där är dom inte rädda för snuten precis, men samtidigt.... vad skall snuten göra?

Denna har säkert varit uppe tidigare

Det där är konstnärligt om du frågar mig! Riktigt skickliga med deras rörelser, hade jag fått bestämma hade jag kallat det för "Ragdoll-wheelie"

Underbart att se!

Denna videon är samma gubbar fast i NY. Där är dom inte rädda för snuten precis, men samtidigt.... vad skall snuten göra?

Jajjemän Barroz!
Där är en video när en av dom kör slangen, må säga att det ser ut som han gjort det förr!

Sweet, dem verkar ha kul!

Ang vifta med armar. Vad gör ni med ena handen när ni slangar? Håller lyset? Låter armen hänga löst? Håller i... Styret?

Nu vet ni hur de är å bo i Backa i Göteborg!..

Ser förjävligt ut när dom kommer å viftar med armarna fram å tbx utan några som helst skydd!..

Last edited:

Underbart att se!

HAHAHAHA, Superman på Yaman!

Nu vet ni hur de är å bo i Backa i Göteborg!..

Ser förjävligt ut när dom kommer å viftar med armarna fram å tbx utan några som helst skydd!..

Fast dom har knappast talang.. det är väl mer att dom kör ansvarlöst och fort på gångvägar.

För övrigt har dessa grabbar i filmerna växt upp under helt andra förhållanden än oss, knappast en självklarhet för dem att köra i skyddsutrustning. Vissa av dem har ju iof någon form av hjälm men tror inte man behöver det i alla delstater. De jag känner i USA som kör mc har bra skolutbildning och jobb men kör oftast bara i hjälm. Det är accepterat att köra i vanliga kläder och vem har inte sett HD-killar i USA utan hjälm eller annan utrustning?

Fast dom har knappast talang.. det är väl mer att dom kör ansvarlöst och fort på gångvägar.

För övrigt har dessa grabbar i filmerna växt upp under helt andra förhållanden än oss, knappast en självklarhet för dem att köra i skyddsutrustning. Vissa av dem har ju iof någon form av hjälm men tror inte man behöver det i alla delstater. De jag känner i USA som kör mc har bra skolutbildning och jobb men kör oftast bara i hjälm. Det är accepterat att köra i vanliga kläder och vem har inte sett HD-killar i USA utan hjälm eller annan utrustning?

Nä dom har ju verkligen ingen talang när dom kör på bakslangen med en hand på styret mitt i staden som är full med bilar haha! Plus så kanske om du sett några andra av deras filmer så är det en 15åring som kör en "twofiddy" one hander på slangen, med en polare bakpå :D Skulle säga att dom har grymma skills/talanger grabben! :tummenupp

Avundsjuk för att det inte går att åka så med en hrc cykeldäck edition? :7peta

:tungan
Tror säkert det går med min med tror de är ja som gör fel! ;)
Men seriöst tycker du de ser snyggt ut å åka på en cross genom stan utan hjälm å vifta med handen fram å tbx?

Tror säkert det går med min med tror de är ja som gör fel! ;)
Men seriöst tycker du de ser snyggt ut å åka på en cross genom stan utan hjälm å vifta med handen fram å tbx?

Nej, det går inte att köra likadant med din hynda.
Nej, det ser inte klokt ut...

Ha ha jag skulle gärna byta min kväll här framför datorn mot en av deras kvällar!!
Ballt som fan!

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...