Bakhjulet

Status
Ej öppen för fler svar.
hoj_triumph skrev:
undefined Tja. Kan nån hjälpa mig o trimma mi pärla? jag brukar kalla han för "kajan" eller "fauwr"

Kan du vara lite mer specifik?

/J

hoj_triumph är nog bara ovan med inläggen. Han är ny på forumet.

Brukar det inte funka rätt bra att fila lite på ekrarna?

hoj_triumph skrev:
undefined Tja. Kan nån hjälpa mig o trimma mi pärla? jag brukar kalla han för "kajan" eller "fauwr"

Du ska dansa med hojen på bakhjulet när du skruvar av vingarna bakom fontänen på andra sidan mynningen i en liten igloo.
Glöm inte stanna.

:confused:

spam3.jpg

Snart har jag gått igenom sidan :D

//jaG

Jag röstar på banna skiten!

Jag röstar på banna skiten,reggad idag o redan gjort två rätt ointelligenta inlägg av noll värde här på forumet.Eller så vill killen ha lite uppmärksamhet då han tydligen inte fått det av morsan.

R1 racer skrev:
Jag röstar på banna skiten,reggad idag o redan gjort två rätt ointelligenta inlägg av noll värde här på forumet.Eller så vill killen ha lite uppmärksamhet då han tydligen inte fått det av morsan.

Hårda ord från en hård kille :D

Svidi: Banna R2räcerrr, han skrämmer folket här :hihi

hoj_triumph skrev:
undefinedjag brukar kalla han för "kajan" eller "fauwr"
Och din syrra; henne kallar du för "älskling" eller "min lilla slyna".

Ta bort främre bromssystemet, det är bara onödig vikt.
Ersätt kylaren med ett alu. block, den förbättrade kylningen lägger till 1000rpm före varvstopp.
Lägg på fetaste bakdäcket du hittar och öhlins runtom, ökar topfarten med ca. 50 km/h.

till Triumph finns det en 2m lång gasvajer som gör att du kan gasa som fan , du kan öka en 50-60km/t i toppfart.

Status
Ej öppen för fler svar.
Back