Bakhjulet hur långt?

ettan ut från ca 10km/h så.. 50m? :hihi

P.S skulle inte växellådan vara kras skulle jag kanske kunna peta i tvåan på hjulet :rolleyes:

Testade en fz6 i helgen och det blev nära en km på den :D Skit lätt att styra på bakhjulet med den. Fattar inte varför XT:n skall vara så jäkla svår att styra med :va

Brukar nöja mig med 10-15 sekunder, sen får jag "oljenoja" och bilder på lagerras och annat otrevligt i huvudet.

Tillräckligt långt :tummenupp
Men som rigge säger TIDEN e avgörande :fakta
Har släppt ner många ggn pga TIDEN!!!!

.../Yoshi

acura skrev:
På en bandit? Den motorn kan väl nästintill köras utan olja.

Mycket möjligt, men jag är sådär fånig så jag byter olja oftare än rekommenderat, håller mig långt borta från varvstoppet, som jag dessutom ställt ner, blir skraj varje gång något tar i när jag svänger (nåja inte riktigt dårå) o.s.v.

Jag är väl försiktig med grejerna helt enkelt.

Hmmm....jag kontrar väl då o frågar... hur långt slangar när ni filmar er själv med en kamera i vänster hand? :D

6-7 km...Sen har man fet pump i uderarmarna så jag orkar nog inte så mycekt längre heller...

225m... Mer behövs inte... Det räcker vid korvmojen i norr iaf... :tummenupp

typ 5 meter... :hej
har inte tränat något på det... vet inte om jag ska det heller...

Hur långt som helst, under rätt förhållanden (som balanspunkt, feghet och kunskaper :D ), i verkligheten något sekund, sträckan blir då avhängig av hastigheten ;)

På sporthoj: ca 400m med en FZR1000 från -90. Tung, klumpig och allmänt bökig. Skulle vara intressant att prova en nyare sporthoj!

På cross: ca 500m med en CR500 -90, sen tog vägen slut... Skakar dessutom så jävla mycket så att man tappar känseln i armar och överkropp. En motard skulle vara intressant, nästa sommar!

På cykel: ca 1.5km genom stan, sen tyckte jag att det fick räcka... Var ganska trött i ryggen vid det laget!

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman