Bakhjula lite + krascha (plural)

Kommer du ihåg att vi pratade om att försöka öka höjden på bakramens infästningar? Är det det som behövs? Eller är det nåt annat som gett upp?

jag måste vart full. Har inge minne.

Ramen i sig o svetsarna mår bra. Endast fyrkants-stängerna jag använde för och bygga 12 ramen som har böjt sig. Ska försöka hitta nya såna, eller räta ut de jag har nu.

Klart du var full, jag kommer ju ihåg vart du hamnade med pickupen! :7peta
(Fast det var visst inte samma gång)

mhuauauaua du har ju gjort en cirkel jag menar DIN HOJ har gjort en. hur känns det att hojen ligger ett steg före :D
ser bra ut! hur många kugg är som sitter i bak?

jompa skrev:
mhuauauaua du har ju gjort en cirkel jag menar DIN HOJ har gjort en. hur känns det att hojen ligger ett steg före :D
ser bra ut! hur många kugg är som sitter i bak?
+19 (62). Där ligger inte problemet :rolleyes:

Ska uppa tomgången imorgon. Sen ut o träna lite nära huset.. så jag kan halta eller krypa tillbaka till säkerheten utifall...jag kraschar hårdare än normalt.

En negativ rulle kändes det som. :rolleyes: Neähmen, kanske det som var menigen att visa hur kass du e på att göra cirklar. :rolleyes: ähh, skojja bara, du e en av de bättre stuntarna här i Sverige, bara att fortsätta träna. :yoparty

Släpp aldrig styret! Har du släppt styret är du ute ur rajset! Du måste tänka rätt till rr-säsongen börjar.

(Pluspoäng till den grammatiska termen i trådrubriken, förresten... :tummenupp)

Swedie skrev:
+19 (62). Där ligger inte problemet :rolleyes:

Ska uppa tomgången imorgon. Sen ut o träna lite nära huset.. så jag kan halta eller krypa tillbaka till säkerheten utifall...jag kraschar hårdare än normalt.

det va inte dit jag ville komma heller, det såg bara stort ut så frågan var bara spontan. by the way! jag satte en till i söndags :banana

Det är värst vad du håller på! :tummenupp
hur * onödigt språkbruk * är inte din cykel eller?? :näsblod

Nyheter
Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Bike-Dagarna har öppnat!

Vinn en airbagväst från Dai...

H-D Pan America 1250 Limited provkörd

I nummer 5 av Allt om MC ko...

Custom Bike Show den 6e juni.