Bakhjula över Stallbacka bron..

rockeRR

Ny medlem
Gick med
15 Oct 2005
Ort
Vrigstad
Hoj
ingen
Hej på er!

Bara undrar om det är några här som har
åkt bakhjul över hela Stallbacka bron i Trollhättan?
 
rockeRR skrev:
2372323 Hej på er!

Bara undrar om det är några här som har
åkt bakhjul över hela Stallbacka bron i Trollhättan?


skulle nog också tro att man får burka en hel del för att inte åka i plurret :)
hur lång e bron?.. du kanske kan bli den första ;) filma spektaklet isåfall:tummenupp
 
JiMpA skrev:
2372357 skulle nog också tro att man får burka en hel del för att inte åka i plurret :)
hur lång e bron?.. du kanske kan bli den första ;) filma spektaklet isåfall:tummenupp

Skulle inte uppmana min värsta fiende att slanga över den bron!
 
rockeRR skrev:
2372323 Hej på er!

Bara undrar om det är några här som har
åkt bakhjul över hela Stallbacka bron i Trollhättan?

Kan inte åka bakhjul, har åkt över Stallbackabron ett flertal gånger och som ovanstående har skrivit kan det blåsa rätt bra.
Tänk på att det är väldigt lurigt med all trafik på körfälten är inte breda samt att det är en väldigt olycksdrabbad bro.

Tycker absolut inte heller att man ska köra bakhjul där.
 
Vet inte hur..

Vet inte hur lång bron är. Jag är ingen definitivt ingen bakhjulskung
så jag klarar det inte, var bara nyfiken på om nån har lyckats.
 
Har faktiskt inte hört talas om det.......än.

Men jag blir ju inte förvånad om det kommer att provas efter denna tråd.
 
rockeRR skrev:
2372366 Vet inte hur lång bron är. Jag är ingen definitivt ingen bakhjulskung
så jag klarar det inte, var bara nyfiken på om nån har lyckats.

Är rätt övertygad om att en har gjort det som är medlem på SH. fanns också en film från att han gjorde det.
 
känns som det är mycket som kan gå åt helvete på den bron!
Förutom vinden, och "dimma" från volvo, så kör folk ganska så impulsivt på den bron! Jag var riktigt nära på att bli bagagemat där för några veckor sedan, tack vare en bilist som glömde att blinka vid sitt välplanerade filbyte.:4skrika
 
Fetsko skrev:
2375250 känns som det är mycket som kan gå åt helvete på den bron!
Förutom vinden, och "dimma" från volvo, så kör folk ganska så impulsivt på den bron! Jag var riktigt nära på att bli bagagemat där för några veckor sedan, tack vare en bilist som glömde att blinka vid sitt välplanerade filbyte.:4skrika


Vad är det för en bro? bilder? vi som inte brukar hänga i trollhättan vill oxå veta!
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top