Bakgrundskatten

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
En kollega har lagt in den här katten som bakgrundsbild i sina mail.

Jag tycker det är lite, ja, vad ska man säga...

Har planer på att modifiera det hela en aning. Vem kan då vara en bättre vän i nöd än just SH?!

Kan man få lite förslag?

Bifogat

• katten.jpg
    katten.jpg
    11.5 KB · Visningar: 114
En med bonzai-kitten kanske är vad du söker efter?

Byt ut katten mot en swastika.

Edit:
Alternativt nedanstående bild.
longcat3.jpg

Mark skrev:
En kollega har lagt in den här katten som bakgrundsbild i sina mail.

Jag tycker det är lite, ja, vad ska man säga...

Din kollega är fan inte klok! Skulle jag ha en sån människa på arbetsplatsen skulle jag skälla ut henne.
Om det inte är en praktikanttjej på typ 14 år så säg åt henne att sluta med det där jävla tramset och väx upp.

Din kollega är fan inte klok! Skulle jag ha en sån människa på arbetsplatsen skulle jag skälla ut henne.
Om det inte är en praktikanttjej på typ 14 år så säg åt henne att sluta med det där jävla tramset och väx upp.

oj oj nu dyker coolingen upp igen! och nån ska bry sig om vad du tycker eller? som är en mupp själv :tummenupp

Självklart ska du byta ut den katten mot världens goaste katt:
severin01.jpg

nuff said. :tummenupp
EDIT: det ÄR fakiskt den goaste katt jag mött.

oj oj nu dyker coolingen upp igen! och nån ska bry sig om vad du tycker eller? som är en mupp själv :tummenupp

Jamenfan, från sin arbetsplats kan man inte skicka ut mail med sånt trams i.
Det ser sjukt barnsligt ut och ger knappast något trovärdighet.
Håller du inte med, eller tycker du att det är helt okej och behandla det ärendet eller vad det nu gäller precis som alla andra?

Om man som privatperson skulle haft nå liknande i sin personliga mail skulle man kanske nöja sig med att uppfatta personen som lätt fjortis eller tramsig (som Victor sa), men när det rör sig om en arbetsmail så representerar du företaget och uppfattningen där blir väl mest oseriös och knappast något som är fördelaktigt för businessen.

Enda acceptabla undantaget skulle väl vara om en gullig katt ligger nära företagets kärnverksamhet (typ kattuppfödning eller om bilden hade varit top-notch/snyggt modifierad typ grafisk designer), men annars, varför något annat än std, helt utan flashiga typsnitt, färger eller storlekar.

Enda acceptabla undantaget skulle väl vara om en gullig katt ligger nära företagets kärnverksamhet (typ kattuppfödning eller om bilden hade varit top-notch/snyggt modifierad typ grafisk designer), men annars, varför något annat än std, helt utan flashiga typsnitt, färger eller storlekar.

Haha, ja...
Jobbar Mark på dagiset "Kattungen" så kanske han fått någon konstig min om han reagerar som jag tycker är lämpligt.

Haha, ja...
Jobbar Mark på dagiset "Kattungen" så kanske han fått någon konstig min om han reagerar som jag tycker är lämpligt.

Haha, jag jobbar på ett företag vars sista bokstäver är IT. Vi har absolut inget med varken katter eller dagis att göra.

KATTastrof!

Haha, ja...

Eller kanske i hjälplinjen "Jag orkar inte med min sommarkatt längre, vad ska jag göra".

Självklart ska du byta ut den katten mot världens goaste katt:

nuff said. :tummenupp
EDIT: det ÄR fakiskt den goaste katt jag mött.

Och detta är världens :2cool .....eller nja lataste i alla fall :D

;)

Edit...såg av en tillfällighet top model för något avsnitt sedan..o f*n han "smizar" ju med ögonen :hihi, din gör precis tvärtom.

Bifogat

• DSC00767.JPG
    DSC00767.JPG
    68.1 KB · Visningar: 111
Last edited:

...'henne'...?

Haha, jag jobbar på ett företag vars sista bokstäver är IT. Vi har absolut inget med varken katter eller dagis att göra.

SHIT?

har väl väldigt mycket med både katter och dagis att göra :rolleyes:

Last edited:
Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...