bakgrundsbilder = hoj + lättklädd kvinna

vilka spiror och :tuttar nu kan man byta varje dag! :tungan

Last edited:
McFille skrev:
Alllvarligt? :va
Råfula juh...ok, inte råfula, men snygga var de iaf. INTE!
Många fulingar minsann, kolla in den här :skrämd : http://www.superbike.co.uk/images/for_web/downloads/nec_wallpaper/small/ktm_girl.jpg edit. Funkar ju ej.... :va

Nä, hojarna slår tjejerna på (NÄSTAN) alla bilder...men de dära nästan...mmmumma! :banana

Men vafan :gnissla De jag mena va att ena bruden hade pöppan upptryckt i kameran... de va de jag gillade... resten kan de dra en pappåse över om de så vill hehe :tungan

app app app, den där länken funkar ju visst! :mattias

http://www.superbike.co.uk/content/gp_wp.htm

bra bilder. inte så många brudbilder, men en hel del andra!

go go go girl! :)

Edit: Under videos fanns ju gaaaanska så många filmer (krashfilmer är temat) oxå! seså, :hördu march pannkaka titta! :crash

Last edited:
mr_rockster skrev:
Eller vad säger ni tjejer här inne ;)

Jag säger....länka till sidor med lite schyssta grabbar på. :tummenupp

Lättklädda...muskulösa och genom deras tunna kalsonger ska man kunna ana en sjujävla bult...ja o för all del, så kan det stå nån satans läcker hoj i bakgrunden oxå...!!

Tackar...tackar..!!! :banana

//Mad

Madhonda skrev:

Lättklädda...muskulösa och genom deras tunna kalsonger ska man kunna ana en sjujävla bult...ja o för all del, så kan det stå nån satans läcker hoj i bakgrunden oxå...!!

//Mad

Vill du har mer än så här?

moto6.jpg

Madhonda skrev:

//Mad

:7peta Du verkar ha en svår abstinens !
"saknar Bult" ?? Eller vare Bulten ??
:rodnar
"sugen så in i H-----e"

Det där går nog att få nån Remiss på ..... Eller åtmistone nån rekomendation på i vilken ordning du bör ordna Dina "begär" :fakta

Eller

Som en sann och ädel :) Gentleman ställer jag opp på en konsultation... :rolleyes:

Last edited:
SSDD skrev:
Du verkar ha en svår abstinens !

Som en sann och ädel :) Gentleman ställer jag opp på en konsultation... :rolleyes:

OK....fan vad nice... så du har tunna kalsonger och "bult".... för att lindra min abstinens och mina begär....!! :tungan

Jag måste inte sätta dit en sån här :rolleyes: för att ni ska fatta va..?? :)

Det är den här sabla vintern... jag ÄR körsugen så in åt helvete. Och kommer att få vara ett tag till, verkar det som. :3freak

Madhonda skrev:
OK....fan vad nice... så du har tunna kalsonger och "bult".... för att lindra min abstinens och mina begär....!! :tungan

Jag måste inte sätta dit en sån här :rolleyes: för att ni ska fatta va..?? :)

Det är den här sabla vintern... jag ÄR körsugen så in åt helvete. Och kommer att få vara ett tag till, verkar det som. :3freak

Ähh gör som jag, åk upp och njut av vintern med skidor o bräda mens det går... Snart har vi väl inga vintrar med snö ,bara salt o slask..

Det är bara drygt en månad kvar tills det ev gå att köra ..även om det är kallt som f--n på kvällarna
(Har förexten minst 3 veckor innan motorn sitter på plats ....)

Annar´s får det bli MINI på nån inomhusbana .... Kanske dags att ordna ett minirace ( i stan alltså) så alla får klart för sig vem som regerar .. ( hukar)

Nyheter
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!