Bakfulla

• Thread starter Thread starter jente
  • Start date Start date

jente

Guest
Det är så att pojken o jag kom hem inatt....o pojken min va SÅÅÅÅ mycket pacakat än jag...vad är bästa sättet att se till att man inte blir bakfull???

jag testar allt... alltså....

jente skrev:
2104638 Det är så att pojken o jag kom hem inatt....o pojken min va SÅÅÅÅ mycket pacakat än jag...vad är bästa sättet att se till att man inte blir bakfull???

Bakfyllan blir nog svår att komma ifrån, hur som helst så är ju alkohol som bekant vätskeutdrivande, se därför till att dricka rikligt med vatten innan läggdags.

War-psycho skrev:
2104644 Drick mer, och nyktra aldrig till... :fyllisar

Helt seriöst så fungerar det. Jag är fortfarande full efter gårdagens groggar och jag är inte nämnvärt bakis. Lite illamående bara då det snurrar rätt friskt men inget annat.

Dee_cati skrev:
2105096 Helt seriöst så fungerar det. Jag är fortfarande full efter gårdagens groggar och jag är inte nämnvärt bakis. Lite illamående bara då det snurrar rätt friskt men inget annat.

Visst fungerar det, men bara tanken på en öl just nu :zpy

Beanise skrev:
2105099 Visst fungerar det, men bara tanken på en öl just nu :zpy

Jag läste lite fel, jag menar inte att man ska börja dricka igen nu idag utan man ska dricka så mycket på kvällen att man fortfarande är full när man går upp dagen där på. Mitt problem är för lite sömn, jag vaknar alltid efter 6-7 timmar efter fyllan och då är jag pigg som en mört.
Nu ska jag ut och fiska gädda och nyktra till!

Sluta drick vid 12, sedan blir det bara vatten. Ät gärna någon fet hamburgare eller nåt innan ni åker hem. Mår prima dagen efter. :tummenupp

Hehe stackare!
Var själv ute igår och var packad, som tur är så blir jag inte bakfull, bara lite sliten.

Men eftersom alkohol, speciellt öl, är vätskedrivande så pröva att drick mycket vatten, hela dagen innan festen, under festen och efter festen.

sup som ett as tills krogen stänger (kl 2 här), dundra hem å drick nån liter vatten... sov länge = -bakfylla

ps. bakfylla är för amatörer :7peta ds.

Jag vaknade med en baksmälla av biblisk karaktär imorse. Jag överväger att bli nykterist, på riktigt.

jente skrev:
2104638 Det är så att pojken o jag kom hem inatt....o pojken min va SÅÅÅÅ mycket pacakat än jag...vad är bästa sättet att se till att man inte blir bakfull???

Drick ett glas Resorb innan du går o lägger dig.

Jag överlever inte dagen efter utan pizza och cola. Jobbigt att man har så långt in till närmaste pizzeria bara... :gnissla

Kerplunk skrev:
2107408 Jag överlever inte dagen efter utan pizza och cola. Jobbigt att man har så långt in till närmaste pizzeria bara... :gnissla
Samma här kruxet e att jag inte har en spänn förens den 25:e då hoppas ja fan bakfyllan släpt ändå...

Jag drack från klockan 15 igår, slutade vid halv tio. Perfekt, inte det minsta bakis!

Fan va gött det var med årets första grillning, sol, musik och lite fotboll!

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg