Bakfull..

Gå o dusha kallt vatten.
Efter det kilar du och köper Dofilus eller A-fil som det även heter tror jag.
Är som fil men med extra mycket bra magbakterier.
Enda som jag kan få ner utan att det kommer upp när man är ordentligt bakis.

darth_igel skrev:
2160424 Vad är bakfylla? Amatör :7peta

Ja ja, tycker ändå att jag tränar på det ganska ofta. Blir nästan alltid asdålig dagen efter. :(

Nu har jag iaf duschat, ätit och sett på en skitdålig film och är tillräckligt pigg för att sitta upp i stället för att ligga. Snart är det iof dax att förflytta sig till sängen och lägga sig där i stället *längtar*.

Jessan skrev:
2160714 Ja ja, tycker ändå att jag tränar på det ganska ofta. Blir nästan alltid asdålig dagen efter. :(

Nu har jag iaf duschat, ätit och sett på en skitdålig film och är tillräckligt pigg för att sitta upp i stället för att ligga. Snart är det iof dax att förflytta sig till sängen och lägga sig där i stället *längtar*.

Måste ha varit ett herrans drag igår :yoparty Varför var inte jag bjuden? :mad:

Vet hur det är,legat i fosterställning omväxlande i soffan och sängen hela dagen.

Sen försökte jag vakna till och flytta..gick så där.

Jag vaknade runt 9 i morse, hade då fått ca 6-7 timmars sömn. Igår blev det dock lugnt med alkoholen så jag kände mig lite seg idag. Hade jag druckit dubbelt upp så hade jag mått kanon nu på morgonen istället, det slår aldrig fel.
Så är du bakfull har du druckit på tok för lite. Du ska vara full när du går och lägger dig och full när du vaknar.
Sen kan du bara hoppas på det bästa genom att äta mycket mat, dricka massvis med vatten och gärna röra på dig.
Mina bakfylle-dagar är över :banana
Fast den 25:e Juni kommer jag påbörja min 2-dagars bakfylla :brinnerup

Dee_cati skrev:
2161188 Jag vaknade runt 9 i morse, hade då fått ca 6-7 timmars sömn. Igår blev det dock lugnt med alkoholen så jag kände mig lite seg idag. Hade jag druckit dubbelt upp så hade jag mått kanon nu på morgonen istället, det slår aldrig fel.
Så är du bakfull har du druckit på tok för lite. Du ska vara full när du går och lägger dig och full när du vaknar.
Sen kan du bara hoppas på det bästa genom att äta mycket mat, dricka massvis med vatten och gärna röra på dig.
Mina bakfylle-dagar är över :banana
Fast den 25:e Juni kommer jag påbörja min 2-dagars bakfylla :brinnerup

Jag var nog inte full när jag vaknade men helt säkert när jag gick o la mig! Försökte ringa på väg hem men lyckades inte slå nummret, antagligen lika bra det för jag hade nog inte pratad tillräckligt tydligt för att någon skulle förstå ändå. :hihi
Fick även den lysande idén att gå hem... Från centrum till Hisingen :huvet :huvet Tur att det är ett så säkert område... :rolleyes:

Min nästa flerdagarsfylla blir nog 7-10 Juni, äntligen dax för SRF :rock :fyllisar :öl

Långa farbron skrev:
2161157 Vet hur det är,legat i fosterställning omväxlande i soffan och sängen hela dagen.

Sen försökte jag vakna till och flytta..gick så där.

:pannkyss Hoppas det är bättre idag :)

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...