Bakdäck till TZ 250

Japp. Och 3YL. Men TZM har jag aldrig hört....

TZ - M står för TZ Modified. Den har justerbar infästning av svingen vilket inte är standard på TZ. Det var som en mellanmodell mellan TZ och fabrikarna som hette YZR. FAst en del TZ-M i VM hos privatförare osv.

Så här såg min ut senast.
TZM250.jpg

TZ - M står för TZ Modified. Den har justerbar infästning av svingen vilket inte är standard på TZ. Det var som en mellanmodell mellan TZ och fabrikarna som hette YZR. FAst en del TZ-M i VM hos privatförare osv.

Så här såg min ut senast.
View attachment 441040

"såg min ut senast"????? Vad har hänt sen du "såg den senast"? Har den möglat? :D

Jag tror absolut att M står för MUMS!!!!:tummenupp

"såg min ut senast"????? Vad har hänt sen du "såg den senast"? Har den möglat? :D

Jag tror absolut att M står för MUMS!!!!:tummenupp

Ha ha! Inte möglat och inte kraschats. Men den har körts lite och ngt klistermärke har tillkommit.

M står så klart också för Mums!

Vänta tills garaget gapar tomt. Då kommer prostatiten som ett brev på posten. Eller som brev kom förr.

Det svåra kommer vara hur jag ska kunna skiljas från den. Nu känns det ok eftersom jag inte har pillat på den på länge men jag misstänker att några sessioner i garaget med iordningställande av hojen kommer göra det svårare..och vem vill ha prostatit?

Det svåra kommer vara hur jag ska kunna skiljas från den. Nu känns det ok eftersom jag inte har pillat på den på länge men jag misstänker att några sessioner i garaget med iordningställande av hojen kommer göra det svårare..och vem vill ha prostatit?

Det där är inte enkelt!!!! Jag har sålt fordon som jag efteråt svurit många gånger över hur dum jag var som sålde. Och, jag har varit glad när saker försvunnit ur mitt garage, jag har kunnat gå vidare och gjort annat = SKÖNT!!!!!
Så, enkelt är det inte!!!!:fakta

Hjälp! Vad är det som händer! Var är smileyn med håret som reser sig upp? Just nu känns det passande med ett bildspel till tonerna av My Way. Men livet går vidare. Och grattis till den som kniper den hojen, den har aktningsvärd proveniens.
Sete_Valencia_2001.jpg

Nyheter
Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti

MV Agusta tar ett nytt steg...

MV Agusta förlänger garantin till fem år

Italienska motorcykeltillve...