Ninja-Lisa
Sporthojsnörd
pg_ice skrev:...men det håller ju fn inte längre än ett år...
ett år?? hur länge håller isf ett drivpaket? domdära rettorna måste vara billiga i drift.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
pg_ice skrev:...men det håller ju fn inte längre än ett år...
Silwer skrev:kör 190 om ni köper nya däck, kan ni däremot få tag i begagnade rr däck som ju ofta är 180 så skaffa det.
Annars har det hela diskuteras en kvadrilljon gånger och folk säger att det mest är överdrivet den enorma skillnad som skulle komma av att kränga på ett smalare däck på 6 tumsfälgen.
Jag kör 190.
anja skrev:ett år?? hur länge håller isf ett drivpaket? domdära rettorna måste vara billiga i drift.
![]()
de gör de juh inte direkt tråkigareHagster skrev:Samma här... Lite halt när det är blött bara.![]()
Kör du R1?MostWanted_NKPG skrev:michelin pilot sport eller road
Jag har kört 3 säsonger med 190 och 1,5 säsong med 180.Silwer skrev:kör 190 om ni köper nya däck, kan ni däremot få tag i begagnade rr däck som ju ofta är 180 så skaffa det.
Annars har det hela diskuteras en kvadrilljon gånger och folk säger att det mest är överdrivet den enorma skillnad som skulle komma av att kränga på ett smalare däck på 6 tumsfälgen.
Jag kör 190.
6 bakdäck för min del (4 bra bankörda+2 halvsletna) o det e långt kvar på sommarnpg_ice skrev:3 bakdäck?...det var som fn!
tror jag får börja burna mer vid rödljusen![]()
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |