Bakdäck Akut!

Killer

RR´s styrlåsracer No1
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX1100R
Nån som har ett beg Metzeler Rennsport eller Racetec bakdäck (180 eller 190/55 R 17 )liggandes , måste ha det innan torsdag , det gör inget om det e slitet på sidorna ska ju ändå bara köra rakt fram :tummenupp

//

Killer

Har du ingen silvertejp :confused:
....åk till Knutstorp - ligger MASSOR med slicks i containern med perfa mittgummi :tummenupp
Säkert tillräckligt för 3 säsonger framöver :fakta (Allvar nu!)

Killer fick en drös däck av mig, det finns mer att hämta snart Killer.

Mr K skrev:
2306755 lumpade fuldäck som vanligt .....muhahahahahahahah
Japp det är det, miljöracing AB, först kör eliten 20-30 minuter på sina däck, sen tar jag däcken och kör 2-3 timmar till på bana tills dom är uppslitna på sidorna, sen kör jag 300 mil på gata med samma däck och till sist kör Killer slut det sista på däcken efter ett par repor på strippen.

GSXR1100R skrev:
2306867 Japp det är det, miljöracing AB, först kör eliten 20-30 minuter på sina däck, sen tar jag däcken och kör 2-3 timmar till på bana tills dom är uppslitna på sidorna, sen kör jag 300 mil på gata med samma däck och till sist kör Killer slut det sista på däcken efter ett par repor på strippen.

så ska de se ut man ska inte slösa :D

GSXR1100R skrev:
2305710 Killer fick en drös däck av mig, det finns mer att hämta snart Killer.

De låter bra det för jag behöver många bakdäck med mönster i mitten , tyvärr får vi inte köra med slicks.

Killer skrev:
2312563 De låter bra det för jag behöver många bakdäck med mönster i mitten , tyvärr får vi inte köra med slicks.
Står ett till mönstrat rennis bakdäck med 1.5 mm kvar på där du brukar hämta, vassegoast och håll 1100R flaggan högt på strippen.

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park