Hej!
Har ett litet problem med bakbromsen på min honda cb 900 från 80.
Den börjas kännas svampig efter ett tag, hjäper när jag luftar bromsarna, men efter nån körning så börjar den bli svampig igen, det är som att det kommer in luft i systemet nånstans.
Nån som ha nån tips?
Har ett litet problem med bakbromsen på min honda cb 900 från 80.
Den börjas kännas svampig efter ett tag, hjäper när jag luftar bromsarna, men efter nån körning så börjar den bli svampig igen, det är som att det kommer in luft i systemet nånstans.
Nån som ha nån tips?