supermoppe
Men i min värld...
Jag använde ett högerhandtag på en DT förrut. Gjorde ett eget lock med en extrabehållare. Funkade prima.det finns ju inte handtag till väster sida där ju
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag använde ett högerhandtag på en DT förrut. Gjorde ett eget lock med en extrabehållare. Funkade prima.det finns ju inte handtag till väster sida där ju
Jag använde ett högerhandtag på en DT förrut. Gjorde ett eget lock med en extrabehållare. Funkade prima.![]()
Nu gjorde iof jag den där med "riktiga" maskiner men det går även att göra med en handborrmaskin och sticksåg med rätt blad och spolarvätska.okej men ser lite svårt ut att göra![]()
Nu gjorde iof jag den där med "riktiga" maskiner men det går även att göra med en handborrmaskin och sticksåg med rätt blad och spolarvätska.
Jag använde ett högerhandtag på en DT förrut. Gjorde ett eget lock med en extrabehållare. Funkade prima.![]()
Här har du hela tråden.Såg riktigt bra ut!Hur fick du det att funka med bakbromsen? Kör du med 2 ok?
Och hur gjorde du med slangen?
Har du nån bild på det som man skulle kunna få se?
dubbel caliper eller vad det heter vart får man tag på såna eller någon som vill sälja? verkar vara den lättaste lösningen.
![]() |
Idag inleds nationella potthålsveckan
I år äger Nationella Potthå... |
![]() |
Nationella Potthålsveckan 1-7 maj
Det är återigen dags för Na... |
![]() |
Motorcykelns Dag 3 maj
Den 3 maj är det Motorcykel... |
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel
Foto: Bilprovningen Våre... |
|
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |
![]() |
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
En liten påminnelse om året... |
![]() |
2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
Nu är det bara två månader ... |
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |