Stosse
Ny medlem
Tja, jag har ett problem jag hittar inte någon stans i Sverige där man kan beställa bakbroms på styret kan någon hjälpa mig?!?!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
de är för att ingen säljer,,,
ska du ha till crossen eller
jag har en magura 190 13mm pump liggandes, billet värsta!!
svindyr men jag kan släppa den för 2500kr
skulle tippa att den passar bra till motard ok.
kan även svetsa fast adaptrar på fotbromscylindern för att koppla in handbromsen för 600kr men då måste ni skicka cylindern till mej...
Köp ett scooter system bara, sen väljer du om du vill modda bromscyllen elr köra duppel caliper![]()
okej aaa men jag hra hört om man gör de kan man inte andväna båda sammtidigt lr kan man de??![]()
aaa jag ska ha till crossen
okej aaa men jag hra hört om man gör de kan man inte andväna båda sammtidigt lr kan man de??
aaa men jag hittar inte vart man kan köpa de har gått runt till olika affärer o dom säger att man inte kan köpa sånt löst :S
har aldrig fattat varför man skall behöva använda dem SAMTIDIGT![]()
man använder ju ändå en i taget![]()
nej de är sant då måste du ha dubbel ok , men man använder inte dom samtidigt heller
Sprattla in på 24moto.se vid Gullmarsplan, köp pump/handtag + ok för under tusenlappen, kanske bara en femhunka om du ber snällt att få titta i skrotlådorna. Leta rätt på en lång billig bromsslang.
Sen fixar du lite så du kan fästa nya oket på samma platta som ditt befintliga bromsok.
Har du trumbroms så finns det färdiga kit.
aaa iförsig
du skulle ha 600kr om du fixa så jag slipper 2 ok va?
det finns ju inte handtag till väster sida där ju
för 600 spänn så svetsar jag fast en adapter där vätskebehållaren sitter som du sätter slangen ifrån handbromsen.
skickar med en banjobult som passar gängan oxå, det finns lite olika modeller
Jo, jag har ok pump o slang liggandes. Inget fäste till oket dock.Kan man inte bara fixa ett till system, slang och handtag och ett till ok som man sätter fast nere bredvid det gamla. Så har man två separata ok bredvid varandra, ett som går till fotbromsen och ett till handbromsen.
![]() |
Idag inleds nationella potthålsveckan
I år äger Nationella Potthå... |
![]() |
Nationella Potthålsveckan 1-7 maj
Det är återigen dags för Na... |
![]() |
Motorcykelns Dag 3 maj
Den 3 maj är det Motorcykel... |
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel
Foto: Bilprovningen Våre... |
|
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |
![]() |
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
En liten påminnelse om året... |
![]() |
2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
Nu är det bara två månader ... |
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |