Har lite problem med min ninja, skulle vilja flytta fotpinnarna bakåt och neråt ett par cm. Vet att det påverkar markfrigången men kör inte så extremt så jag tar mina chanser men jag vill ha in benen lite mer i skåran i tanken dessutom vill mitt onda knä inte vara så extremt böjt så länge som jag vill kunna köra.
Har sökt nätet och hittat att det fanns adapterplattor till orginalfotpinnarna men inte hittat någonstans man kan köpa dessa (se bilden). Det enda jag hittar är bakåt/uppåt. Någon som har någon aning var man kan köpa eller kanske någon som har egna som ni kan fota så kan jag hitta någon som tillverkar. Eller kanske rent av någon som gjort liknande och har ritning eller kanske kan göra ett par för en slant.
Alla tips mottages tacksamt, hojjen är en zx9r 2001.
Har sökt nätet och hittat att det fanns adapterplattor till orginalfotpinnarna men inte hittat någonstans man kan köpa dessa (se bilden). Det enda jag hittar är bakåt/uppåt. Någon som har någon aning var man kan köpa eller kanske någon som har egna som ni kan fota så kan jag hitta någon som tillverkar. Eller kanske rent av någon som gjort liknande och har ritning eller kanske kan göra ett par för en slant.
Alla tips mottages tacksamt, hojjen är en zx9r 2001.