bak drev??

crasypete

Pete82
Gick med
14 Jan 2004
Hoj
gpz 900 fighter
hej undrar om det är någon här på SH som har bra koll på var man kan få tag på större bakdrev till min kawa zx6r -98? typ 46-47 kugg kanske eller större?

tack på förhand

Jag var in till min butik, dom ringde boove tror jag det var, där kunde dom göra drev på beställning, jag köpte ett 56kugg. tog lite drygt en månad innan jag hade det.

Har kikat lite o om du byter till 520 kedja så kan du byta framdrev till 14 o bakdrev till 47.

Framdrev: JTF 1307.14
Bakdrev: JTR 1478.47

Så där har du..
Bara att ringa till nån mc/moppehandlare som kan beställa hem från JOFRAB (tror det e dom som säljer JT sprockets). obs glöm inte att du behöver en 520 kedja nu också..
Varsågod.........

Har kikat lite o om du byter till 520 kedja så kan du byta framdrev till 14 o bakdrev till 47.

Framdrev: JTF 1307.14
Bakdrev: JTR 1478.47

Så där har du..
Bara att ringa till nån mc/moppehandlare som kan beställa hem från JOFRAB (tror det e dom som säljer JT sprockets). obs glöm inte att du behöver en 520 kedja nu också..
Varsågod.........

tack som faan jo jag har redan 520 kedja och ett 14 kugg fram :) köpte nytt i höstas har inte orkat kränga på det bara köpte ett 42 drev till bak med, men jag vill ha större har jag kommit på!!!!

Tror jag köpte ett 47 kugg till min 98 zx9 på Lelles, kanske dom har till din med.

Nyheter
Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard