Bajsmannen.

Snacka om målmedveten. Gunde sket visst också ned sig en tävling och fortsatte ändå. Hur äckligt det än är så är det ju ändå imponerande också.

klart fan man hade fortsat, men inte helvet i mål!:mad: jag hade kutat satan och satt personligt rekord hemåt! inte fan vill man vara ute på stan, nerskiten:dummer

Vissa tycker vanligt sex är tråkigt och andra tycker de idrotter vi har är tråkiga så de blandar lite kiss o bajs i det så blir det genast mycket roligare

Vafan han måste ju vara i det högra spektrumet av retardness...:D
Vad skall man säga...i det ögonblicket fattades det en byfåne någonstans i Sverige:pangihuve

Han ger inte upp, det tycker jag e imponerande.

Skitit ner sig, e ju inte så att "ingen" kommer att lägga märke till det om han brutit, så o fortsätta pressa helva vägen till mål.

Shit, bokstavligen, jag är imponerad

Jag kan inte riktigt bestämma om det är äckligt eller imponerande, men det lutar mest åt äckligt faktiskt.

Jag hade garanterat brutit.

Jag kan inte riktigt bestämma om det är äckligt eller imponerande, men det lutar mest åt äckligt faktiskt.

Jag hade garanterat brutit.

Jepp och i god tid innan man sett ut så där :näsblod

Snacka om målmedveten. Gunde sket visst också ned sig en tävling och fortsatte ändå. Hur äckligt det än är så är det ju ändå imponerande också.

Laws of atraction! Sjukt! Hade inte hört det förut men polaren efterfrågade det klippet i går och så läser man det i dag i den här tråden.

man blir mörkrädd:mad:

Om man nu mår sate när man ska ge sig iväg kan man väl slänga upp ett lavemang före start alla fall, fifan jag hade inte fortsatt, jag hade suttit vrålandes i dikeskanten ngnstans efter vägen.

Den stora frågan, tycker iaf jag, är:

HUR TORKADE HAN SIG?

Hur står det till Dreggel? Tog ovanligt lång tid innan du hittade till den här tråden tycker Jag...

Njae jag har varit här länge...det var bara att jag blev så till mig att jag kom av mig :D

Nyheter
Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back