Bajsförbud

Öronproppar. Inte i röven, men i grannarnas öron.

En del verkar inte ha nån annan uppgift i livet än att gnälla.

Störa grannen..

:lol
kan man göra på fleras sätt :hihi för ett pa år sen hade jag en period med lite rajtantajtan i en lgh jag hade då(brf) och på en städdag så sa en av grannarna att hon stört sig på allt tjoffande hos grannen (under mig) för det var vuxenlajja varenda natt!! "ett hejdlöst hållapååande" osv.. :lol
Till saken hör att tjejen under mig e i princip frigid och har inte gjort väsen av sig nånsin! Själv känner man sig skyldig då jag hade rena megafonen till kex som inte kunde låta bli att stöna ut "ta mig " & "hårdare" osv..
Jag instämde givetvis men kunde inte låtabli att flina :)
Men bajsannonsören tar priset!
Moahahaa..
/flemming :hihi

Lite skit snack...

Allvarligt talat....att bara skriva en sådan skit information :arsele .....alla grannar vet ju vem som satt upp lappen.Om jag satte upp en sådan lapp skulle jag inte kunna se grannarna i ögonen.Dom skulle tro att jag inte hade alla getter hemma :fatta! ....Typ!jepp...måste man gå så måste man gå....så är det!!! :kocko....Jag fick mig ett *G-skratt* i allafall!!! :lol :tungan :tummenupp
mankan skrev:

Hoho, min f d granne under tyckte att jag skulle lägga in heltäckningsmatta överallt ”för det var olidligt när jag gick omkring barfota”. Hon förde journal över när jag var hemma, när jag steg upp o s v ”för det kan ju vara bra att kunna visa”. Hon hade klagat på grannarna bredvid för att deras barn borstade tänderna för högljutt. Klockan fem en eftermiddag kommer hon upp och informerar mig om att ”den där musiken vill jag minsann inte höra hemma hos mig”. Vilket betydde att hon aldrig vill höra något som helst från någon.

Till sist lackade jag ur och informerade henne om att hon kanske borde överväga ett hus eller en koja i skogen. Det hjälpte inte på grannsämjan men kändes väldigt bra! Hon hade även ringt störningsjouren flera gånger enligt egen utsago. Av någon anledning ringde de aldrig på hos mig. Man tycker hon borde fattat vinken? :D

För ett tag sedan flyttade jag. Problem solved. Nu flyttade det in en kvinna med två söner på 7 och 11 i min gamla lägenhet. Sweeeeeeeeeet! Funderar på att ge dem en radiostyrd bil i inflyttningspresent. En sån där med hårdplastdäck som man laddar om på ett par minuter...

Skönt att skriva av sig. :)

Hehe, visste att jag inte skulle behöva posta det här :)
Det var i min trapp den satt, jag som tagit bilden, jag som skrivit med röd penna. :fakta

Rätt konstigt att de inte klagar på min höga stereomusik :va

chrilleus skrev:
Skriv ut tråden och häng upp brevid bajslappen, tillsammans med ett par hörselproppar :tummenupp

Vilka patetiska människor det finns :3freak

Hehe, borde man göra egentligen :P Men nu e lappen borta :(

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back