Bahrain Superbike Championship; reseberättelse del 1!

Du levererar tungt som vanligt !

Suverän Rejsrapport.


Men det är en sak jag verkligen inte begriper. Hur kan de säg att hojarna är fullpreppade för race.....och så kör de gatväxlat. Alltså, det STÄMMER bara inte.

Lika ofattbart är det att det inte bara är att lossa en skruv och flytta över så att man kan ha den växlingen man är van vid. Jag menar att om nu detta ska locka internationella förare så borde de väl preppa hojarna så att i alla fall möjligheten finns. Att byta till raceväxlat är ju världens enklaste grej på de flesta hojar....Varför inte på Panigalen ?
 
Du levererar tungt som vanligt !

Suverän Rejsrapport.


Men det är en sak jag verkligen inte begriper. Hur kan de säg att hojarna är fullpreppade för race.....och så kör de gatväxlat. Alltså, det STÄMMER bara inte.

Lika ofattbart är det att det inte bara är att lossa en skruv och flytta över så att man kan ha den växlingen man är van vid. Jag menar att om nu detta ska locka internationella förare så borde de väl preppa hojarna så att i alla fall möjligheten finns. Att byta till raceväxlat är ju världens enklaste grej på de flesta hojar....Varför inte på Panigalen ?

Det sitter en ram i vägen. Och Hussein som driver det säger att han inte hade råd att köpa race-fotpinnar och reglage OCKSÅ!! Men visst var det bångligt, och OJ vag msn växlade fel i början: trycka i ettan istället för at dra i trean är ju INTE bra...:crashtrh
 
Du levererar tungt som vanligt !

Suverän Rejsrapport.


Men det är en sak jag verkligen inte begriper. Hur kan de säg att hojarna är fullpreppade för race.....och så kör de gatväxlat. Alltså, det STÄMMER bara inte.

Lika ofattbart är det att det inte bara är att lossa en skruv och flytta över så att man kan ha den växlingen man är van vid. Jag menar att om nu detta ska locka internationella förare så borde de väl preppa hojarna så att i alla fall möjligheten finns. Att byta till raceväxlat är ju världens enklaste grej på de flesta hojar....Varför inte på Panigalen ?

Lillgalenpannan är ju en gathoj främst, snarare än en banhoj som de flesta andra sporthojar.
 
Lillgalenpannan är ju en gathoj främst, snarare än en banhoj som de flesta andra sporthojar.

Va med på en mc firma i thn när de skulle göra de på en 1299a, med den QS, kablar och skit så gick hojen in i felsäkertläge läge och höll på som fan. På den va de verkligen inte bara bara att vända på reglaget.
 
Älskade kommentaren när ni körde genom tunneln

"Jag slog näven i bordet och sa NU JÄVLAR SKA DET ÅKAS MOTORCYKEL.......HELVETE"

Priceless.......
 
Strålande film������
 
Nyheter
Nya MV Agusta Brutale 800

MV Agusta Brutale har länge...

YAMAHA Tracer 7 OCH Tracer 7 GT Y-AMT

Inför 2026 uppdateras maski...

Ducati lanserar racingakademi för framtidens stjärnor

Ducati presenterar, i samar...

Nu startar mässan i Milano

Nu åker vi på redaktionen n...

EU:s fartgräns för MC stoppad

SMC, FIM och FEMA har lycka...

Femte generationen Monster är här

Legendariska Ducati Monster...

Påvens BMW R18 utauktionerad

Den 3 september 2025, under...

GGN 2025, värsta hittills !

Conny Bohlin, VD för Nordic...

Bildsvep – GGN 2025

På plats i depån på årets G...

Wunderlich vindavvisande väskor

Pressrelease om nyhet från ...

Back
Top