Baggy-byxor för motardåkning, förslag ???

Basse skrev:
Vad hette den där online butiken i USA som var väldigt enkelt gjord? Bara text typ och så fick man slå in art.nr. för att se pris och om det fanns i lager. De hade en del coola pants etc och var billiga.

låter som där jag beställt..
www.mxsouth.com

Halvarssons Matrixbyxor funkar bra, snygga så länge man sitter på hojen... Lite höga i midjan annars. Funkar bra att vurpa i med, men de e ju inte samma som skinnställ.

Basse skrev:
Stämde bra, tack! Kan du rekommendera dem? Ska iofs beställa till en adress i USA men ändå?

jättebra service, jag har beställt 2 ggr med dom och det kommer fint packade paket med low package list value osv.. helt klart bra ställe, schyssta priser också.. fick ett par alpinestars tech 10 för under 3000 så...

Empa skrev:
Vad heter modellen du kör med?
Är det den lite "lättare" eller en av de "tjockare"?

STR lindstrands...(finns bla på jofama) just den modellen säljs inte just nu men de finns nån likn...
(silver,vit,grå kamo aktiga)
ganska vanliga... åkte i backen med motarden o skrubba upp den lite..gick aldrig igenom :banana

de e bra byxor för dess pris om man säger så. finns nog bättre. inbyggda skydd kan man köpa till i lår o knän. ganska baggy. tjock o tjock vet jag inte men de e inga mysbyxor :hihi

Denna modellen eller?
Ligger runt 1500:-

Va ute och prova kläder idag och den modellen får det nog bli.

Bifogat

• 10243_XL[1].jpg
    10243_XL[1].jpg
    13.5 KB · Visningar: 65
Empa skrev:
Denna modellen eller?
Ligger runt 1500:-

Va ute och prova kläder idag och den modellen får det nog bli.

typ dom grå har jag fast med mer silver,vit i

myspinnen skrev:
jättebra service, jag har beställt 2 ggr med dom och det kommer fint packade paket med low package list value osv.. helt klart bra ställe, schyssta priser också.. fick ett par alpinestars tech 10 för under 3000 så...

Hur mkt mer tillkommer i frakt exp.-avgifter innan de är hemma i Sverige :confused:

Återfall skrev:
Hur mkt mer tillkommer i frakt exp.-avgifter innan de är hemma i Sverige :confused:

beror på hur stort paket... för mig blev det 100 dollar.. men
boots, framskärm, hjälm, 2par goggles, byxor, 2 dekalkit plus lite lulllull

sist var det ett mindre paket då gick frakten på strax över 50 dollar.. en försvinnande kostnad om du slipper tulla...

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman