Bada på Fredag!

JoS

Uppsala RoadRunners
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
CB1000RA -09, en grön fan - igen
Hepp!

Ikväll bestämde jag och några till att vi alla skall mötas 17.00 vid Storvad (Gamla Uppsala) för bad, grill och ljug.
Solning är frivilligt, men av erfarenhet VET jag att bikers behöver sola sig någon gång på sommaren. Speciellt jag. :rodnar

Hur länge vi är kvar på badet är upp till de som kommer.

Väl mött och glöm framför allt inte vätska! :tummenupp
 
Spamma inte sönder tråden! Kom istället! :fakta

PS. Hästen...
 
Tinatjejen skrev:
"sin trogna följeslagare" sa hon jue!
Daltons är tre stycken.. eller.. näe. fyra är de väl?
:confused:
Då hade hon sagt "sinA trognA"
å att man ska behöva förklara allt :p :crash

tror bestämt att deras katt heter dalton...
att man ska behöva förklara allt.. *suck* =)
 
Nej det är ju pistolen.

Drop the gunbelt boys.
Hon kan smälla av!!!

Men haka på nu! Bada grilla ljug å njut av våran gemenskap i den tropiska sommar kvällen!
 
Nja jag jobbar samt har ansvar måste juh se till att allt funkar här på Arlanda, även om jag har lite problem med mitt lokalsinne :rodnar
Jag ska nog sätta mig i solen och käka en glass.

Stackars mig..

Ha det så bra i Slembad!
/Nicklas
 
Last edited:
Ok, tydligen finns det personer som inte riktigt vet var Storvad ligger.

Här ligger det:
 

Bifogat

  • bad.jpg
    bad.jpg
    23.6 KB · Visningar: 92
Last edited:
Vi blev ett käng som sammanstrålade vid badet trots allt: Lucky Luke, Kortstubina, Petter (Nick?), R6-Drutten, Skitskrajmc, GSX1100Gurra, Elulalia och JoS. Kongo kom på ett kort gästbesök.

Vi var som jag befarade ett väldigt osolat gäng! :D
Snäll som jag är tog jag inga kort när vi solade/badade. :rodnar
 

Bifogat

  • påklädning.jpg
    påklädning.jpg
    118.4 KB · Visningar: 63
Självklart slutade kvällen vid... Just det. Pumpen! :fakta

Där var fler från URR.
 

Bifogat

  • pozar vid pumpen.jpg
    pozar vid pumpen.jpg
    45.2 KB · Visningar: 63
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top