Bada i Fjällnora i morgon Fredag...

Affe_R1

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
KTM EXC-F 350 Sixdays, Triumph Street Triple 765 RS
Vi är ett gäng som kommer att samlas vid pumpen kl 11.00
för att ca kvart över rulla mot fjällnora.

Häng på eller kom till Fjällnora när du kan. :hej



Edit: Om det är fint väder vill säga.... :confused:
 
kan tänkas att jag kommer förbi, får se hur det ser ut där på förmiddagen...
 
Precis! :mad: Själv sitter jag på jobbet i ett luftkonditionerat rum och fryser!
 
JoS skrev:
Precis! :mad: Själv sitter jag på jobbet i ett luftkonditionerat rum och fryser!

Skall vi byta..?? Sitter också å jobbar men luftkonditionering lyser med sin frånvaro.... :(

Jag vill också me å bada.... :(

//B
 
Ja.. här har jag väl ungefär en sisådär 29-33 grrraderr i mina avdelningarna. Fläktarna går för fullt, lixom svettporerna. :rolleyes:

Tråkigt badsugen man är..
 
Jag kan meddela att vädret var perfekt, vattnet varmt och glassen var god :hej
Synd att det var min sista semesterdag bara, tillbaka till verkligheten på måndag :gråta
 
Snart är arbetsveckan slut, och jag blir tvungen att gå hem. :(
Där ute är det varmt och fuktigt. Snart kommer det regna oxo! Stackars mig...

Den enda trösten är att jag skall kolla på Terminator 3 ikväll samt dricka bira efteråt! :tummenupp
 

Bifogat

  • t3.gif
    t3.gif
    18.8 KB · Visningar: 47
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top