Bad moon rising

Jag har sovrummet precis vid dörren. Vid dörren sitter en stark lampa. Den går inte att stänga av, varken från lägenheten eller nånstans utanför. Jag har alltså alltid min lilla fullmåne där. Hjälper inte med tjocka gardiner. Behöver jag påpeka att jag ofta sover riktigt dåligt? :(

Jag bor i norrland, gud gav oss en stor jävla lampa som lyser dygnet runt på sommaren.

ÅAS ser vi inte mycket av den på vinterhalvåret.

Jag bor i norrland, gud gav oss en stor jävla lampa som lyser dygnet runt på sommaren.

ÅAS ser vi inte mycket av den på vinterhalvåret.

Själv fick jag uppleva midnattssol i Jämtland i somras - Något mysigare än att sitta och mysa med någon man tycker om framför en tom stuga när ett stilla sommarregn samtidigt faller finns nog inte. :) :tummenupp

Själv fick jag uppleva midnattssol i Jämtland i somras - Något mysigare än att sitta och mysa med någon man tycker om framför en tom stuga när ett stilla sommarregn samtidigt faller finns nog inte. :) :tummenupp

Jo... En pubrunda med grabbarna! :)

För övrigt fick jag se en hel del norrsken och sjukt klar stjärnhimmel när jag låg på isbrytare i norr... Det var vackert det.

Last edited:

Pjöller

Jo... En pubrunda med grabbarna! :)

För övrigt fick jag se en hel del norrsken och sjukt klar stjärnhimmel när jag låg på isbrytare i norr... Det var vackert det.

Sånt ser man ju varje dag på vintern nästan, ska det vara märkvärdigt?

Last edited:
Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...