Video Bad Company #5 - Watch Me Burn

sen har de speedat upp klippen för att de ska se snabbare ut haha

Det tragiska i detta är att filmskaparna tycker att dem är väldigt häftiga med tanke på tiden som lagts ner på att klippa till denna smörja. Det visar åter igen på att den siste idioten fortfarande inte är född. Tanken att köra in på McDonalds och visa fingret är för mig en gåta. Tanken att köra omkring i staden på bakhjulet eller med skrikande gummit är för mig också en gåta. Fast det är väl det man kallar "posörer". Brukar jämställa dessa människor med dem som kommer in gymet. Nyaste gasp kläderna, ny shaker med saft och givetvis linne. Gillar att titta på sig själv i speglarna och gör gärna några omotiverade "karatesparkar" på säcken då dem inte petar på sin nyaste ajphån...men när det kommer till att verkligen träna så går det inte så bra :D

Sen tycker jag också att han gör det bra då han drar en, vad jag tror är, en liten mazda i slutet (är tyvärr ingen bilguru så rätta mig gärna). Precis därför man köper en gixxer, för att dra mazda...

Nåja Sverige är ett fritt land och man får väl göra som man vill antar jag. Ibland så önskar man dock inte det bästa åt alla.

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...