Bad ass boys MC

Som en tidigare sagt så har jag också sett det sjuuka hoppet tidigare men var lika kul att se det igen. Skön film, bra kvalle och bra synkat med musiken. Köra motard ser alldeles för kul ut, ni verkar vara ett gäng goa gubbar som har kul, keep it up och ge oss fler filmer :)

Allt som bidrar till att man blir inspirerad och sugen att köra motorcykel behövs för att överleva en hel vinter...

ärligt talat... orka gnälla?? finns det något nytt i hojväg på film vi inte sett? stoppie wheela brunisar? det är aldrig så att det kmr komma nåt nytt me någon som kör framhjul baklänges eller nåt...

Det är alltid enklare att sitta på röven och klaga än att tillföra något själv, folk ska fan lära sig uppskatta dom få på forumet som lägger upp nya klipp istället för sitter och snackar massa jävla skit.

som föregående talare sa. visst man kan ge kritik om den är vettig eller på något sett bidrar eller kan förbättra, men bara rent trashtalkt???

seriöst gräv ner dig i ett jävla hål i vinter och kom fram nästa sommar när du växt till dig ( i huvudet menat)

Lägg gärna upp en BÄTTRE film, där du kör BÄTTRE, som innehåller BÄTTRE musik, och som INTE är samma sak hela tiden osv osv....

Varför ens kommentera om man inte har något vettigt att komma med?

Seriöst......lägg ner.

är bara så jävla trött på alla som tror att man är awsome om man kan köra på bakan, finns fan inge simplare.. att sedan göra en 5min lång film där det enda dom gör är att köra på bakhjulet känns lite....uttjatat/oorginellt.

vadå inget vettigt att komma med? gör man en film och lägger upp på internet får man fan räkna med kritik, inge snack om den saken.

Särskrivning funkar inte på engelska. Badass!

Nja, det är ju faktiskt så att på engelska särskrivs allt. Det är i Sverige vi inte särskriver.

Så på Engelska borde det heta Bad ars boys MC.

Bad ass är typ Dålig Åsna om man skall vara petig.:D

Last edited:
är bara så jävla trött på alla som tror att man är awsome om man kan köra på bakan, finns fan inge simplare.. att sedan göra en 5min lång film där det enda dom gör är att köra på bakhjulet känns lite....uttjatat/oorginellt.

vadå inget vettigt att komma med? gör man en film och lägger upp på internet får man fan räkna med kritik, inge snack om den saken.

vart e ogilla knappen när man behöver den som mest :gnissla

Ok. Avsaknaden av särskrivining då. Hursomhelst är badass ett vedertaget ord och skrivs inte på något annat sätt än just så.:gnissla

Nja, det är ju faktiskt så att på engelska särskrivs allt. Det är i Sverige vi inte särskriver.

Så på Engelska borde det heta Bad ars boys MC.

Bad ass är typ Dålig Åsna om man skall vara petig.:D

Är det någon som ens kommer ihåg hur den här tråden började?

Orka tjafsa om ett namn som lär vara taget med glimten i ögat ...

Skön rulle!

Varför är nästan alla "klubbnamn" sjukt jävla töntiga och försvaras med att det är ironiskt?
Är det någon efterdyning av Henrik Schyfferts framfart tro?
Jag önskar att någon medlem ur Bikerboys, Suicidal MC Örebro, South Coast Supermotards, Stenhård MC, Kingshill riders, ADHD MC Borås, eller kanske Game Over Mc kan förklara på vilket sätt deras namn utstrålar någonting överhuvudtaget man vill förknippas med.
Jag har liksom aldrig förstått mig på det coola där.

Edit, Rullen var väl sådär.

Ok. Avsaknaden av särskrivining då. Hursomhelst är badass ett vedertaget ord och skrivs inte på något annat sätt än just så.:gnissla

Lite meningslöst vetande.

Om man vill vara elak mot ett visst engelskt fotbollslag kan man kalla dom "Ars 'n' all" :D

Varför är nästan alla "klubbnamn" sjukt jävla töntiga och försvaras med att det är ironiskt?
Jag önskar att någon medlem ur Bikerboys, Suicidal MC Örebro, South Coast Supermotards, Stenhård MC, Kingshill riders, ADHD MC Borås, eller kanske Game Over Mc kan förklara på vilket sätt deras namn utstrålar någonting överhuvudtaget man vill förknippas med.

Vårat namn är inte ironiskt på något vis. Det är den bästa "översättningen" av namnet på orten där vi verkar. Vi tänker inte försvara vårat val av klubbnamn, inte mot dig, eller någon annan. Vi lade fram några namnalternativ i klubbens gryning, vi röstade. KingsHill Riders vann. Och vi gillar det. Så vad fan är problemet?

Jag har inget emot att förknippas med och representera KingsHill Riders. Och det har inga av våra andra medlemmar heller.

Meningen med flera av dom andra klubbnamnen är väl inte att dom skall vara coola utan mest roliga???

Oavsett.
Vad är det för ironiskt och töntigt med t ex. South Coast Supermotards och Kingshill riders, stör det dig att dom är på engelska?

tntigsurjvel.jpg

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...