Bacon\däck power

Darre81

Shak rules
Gick med
3 Feb 2005
Hoj
GSXR-600 offroad,CRF 450-04
Nu är däcken dubbade och pikknikken i ordning så nu blir det räjs på tjön.

chark rules!

Bifogat

• DSC00376.JPG
    DSC00376.JPG
    108.6 KB · Visningar: 161
  • DSC00379.JPG
    DSC00379.JPG
    148.3 KB · Visningar: 132
  • DSC00380.JPG
    DSC00380.JPG
    129.6 KB · Visningar: 108
  • DSC00381.JPG
    DSC00381.JPG
    122 KB · Visningar: 462
  • DSC00390.JPG
    DSC00390.JPG
    139.4 KB · Visningar: 642
  • DSC00395.JPG
    DSC00395.JPG
    97.2 KB · Visningar: 629
Shiiit!

Det där måste vara det onyttigaste mellanmålet i världen!

Way to go! :tummenupp

fan vad gott det såg ut!!!:D

Jag tar två såna rullar till lunch i morgon, du kan få adressen redan nu!

Du kan även få en tia för utkörningen!

Men det såg gott som fan ut :D Ge mig receptet, den där måste jag göra!

Det mesta går ju att gissa sig till på bilden, men jag kommer att prova, och då fyller jag den uteslutande med sånt som jag tycker är gott!

Problemet är bara att jag inte kan fläta :huvet

Det kan du glömma.:arsele
Det här verkar ju vara en affärside:tummenupp

:mad: Å andra sidan så kan man ju av bilderna se vad det mesta är :D Ska fan göra en sån, måste bara komma på hur man flätar skiten så där som du har gjort. Eller är det din flickvän/mamma som har gjort det, erkänn nu :7peta

:mad: Å andra sidan så kan man ju av bilderna se vad det mesta är :D Ska fan göra en sån, måste bara komma på hur man flätar skiten så där som du har gjort. Eller är det din flickvän/mamma som har gjort det, erkänn nu :7peta

I och med att han har knäckt 4 öl på bilderna så var det nog han själv som flätade, men det tog nog ett bra tag :yoparty

Det krävs mö mannakraft för att göra en sån fin testosteronbomb.:pannkyss

Det såg så jäkla gott ut att jag blir tvungen att köpa BACON imorgon... :D

Jag har redan baconen hemma, så lite tips om ugnstemperatur och ungefärlig tid för att få en mjuk och fint rullbar matta vore bra!

I min rulle blir det massor med rå lök, majs, sallad, tomat, gurka, riven ost, ostsås, starksås, osv...

I princip en rullkebab men med det fettfattiga brödet utbytt mot riktig mat!

Jag har redan baconen hemma, så lite tips om ugnstemperatur och ungefärlig tid för att få en mjuk och fint rullbar matta vore bra!

I min rulle blir det massor med rå lök, majs, sallad, tomat, gurka, riven ost, ostsås, starksås, osv...

I princip en rullkebab men med det fettfattiga brödet utbytt mot riktig mat!
Du får inte glömma något kött att fylla den med också.

Det påminner närstan om då min storasyster efter 10-15 år som vegetarian började äta kött igen och experimenterade med olika kötträtter. En minnesvärd rätt var enligt min lillasyster när hon bjöd på korvar inrullade i bacon på en bädd av kassler.

Men det såg gott som fan ut :D Ge mig receptet, den där måste jag göra!

Det kan vara lite lurigt att fläta men man lär sig.
Det är bara att freestajla lite med innehållet men i denna är det köttfärs, lök, paprika och jalapenos, lite fetaost i är inte dumt heller.

lägg gärna upp lite olika varianter ni prövar.

Stay healthy

Alltså, här har han suttit och pillat i 600 dubb, och det enda folk kommenterar är matsäcken? :confused:

Och ingredienserna syns ju på bilden: Det är ostkrokar, fläsksvålar, sourcream&onion chips, nån slags pasta kanske, lök, färs och espressokaffe hopblandat med Chunky salsa, öl och sambala oelek och inrullat i väv av bacon.

Nu e ja hungrig.

Riktigt fint dubbat och härlig baconrulle... Ska också försöka kopiera den.. Hur varm ska ugnen vara?

Back