Backspeglar - FZR600...

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Tjippåhoj.

Hojen min är en FZR600 92a.

Har lattjat runt lite å hittat speglar som jag tycker är ruskans snygga. De som sitter på ser ut som "hejkomåhjälpmigmedjagvetintevad" typ...

Nån som vet var dessa kan finnas, eller liknande? Har kollat på touringbutiken å hittade nårra som va okej, men hur vet man att de passar???

Tips mottages tacksamt!

:hej

Last edited:
Kay skrev:
Dom var riktigt snygga! Vill me ha! :)
MMMM, dom e riktigt fina, vetefan vart man kan hitta dom som sagt... Eller liknande iallafall..

Har beställt tonat kåpglas nu, så min lär väl bli hyffsat lik den som är åp bilden, förutom att han har satt på nån läskig bakdel som inte va så värst snygg tycker jag, men vaffan....

Seså, nån som vet mera eller???

Var inte de där lite gay?
De du har duger för dig :-) När du missar första högfartsvänstern är du bara glad för att du inte har köpt dyra speglar att krossa ;-)

//A.

UnderDOG skrev:
Var inte de där lite gay?
De du har duger för dig :-) När du missar första högfartsvänstern är du bara glad för att du inte har köpt dyra speglar att krossa ;-)

//A.

Appappapp. NU ska du inte vara sån, jag har vurpat klart för 5 år framöver, här ska inte nån högfartsmiss infinna sig.

Såååå, se till att gör nått vettigt på jobet å leta upp nårra fina speglar till mig medan jag pluggar å är ordentlig!

Jag hittade de här på Biltema
Vad tycks?
Visst skulle de vara snygga på Henkans Räser, eller vad säger du Foggy?

//A.

Bifogat

• Spegel.jpg
    Spegel.jpg
    6.2 KB · Visningar: 48
UnderDOG skrev:
Jag hittade de här på Biltema
Vad tycks?
Visst skulle de vara snygga på Henkans Räser, eller vad säger du Foggy?

//A.

Finns dom i lila så tar jag dom!!! :rolleyes:

Nä, funtar på de kolfiberspeglarna som säljs av KRK i en annan tråd här, men vaffan 1500 spänna har jag ingen lust att punga ut....

Hmmm, ingen som har nån koll på hur fästena till "universalspegel" på touringbutiken ser ut eller??

Ja ja, ät bajs.

/stinkey

Edit: Är detta aktuellt för oss eller?? http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=33141
Jag vill ju dricka bira...

Du har inte RÅD att dricka bira!
Har du några plast-whiskeyglas? Ta med dem isåfall, så kan jag fixa något single-maltigt att hälla i dem. Otto tog ju examen i fredags så jag tänkte vi kunde fira genom att sänka en 7a på vägen upp. Jörgen kör va?

//A.

UnderDOG skrev:
Du har inte RÅD att dricka bira!
Har du några plast-whiskeyglas? Ta med dem isåfall, så kan jag fixa något single-maltigt att hälla i dem. Otto tog ju examen i fredags så jag tänkte vi kunde fira genom att sänka en 7a på vägen upp. Jörgen kör va?

//A.

Ha, du har så rätt så ang. pengabristen, men vaffan prioritering!!!

OKej, plastglas, checked. Nu är det fixxat. Jörgen kör, som fan... =) Han vill nog dock inte ha kräks i bilen... Men det är ju ingen risk, jag sitter ju fram...

HOHOHOHO.

BTW, jag har fått en ytlig känsla av att jag inte kommer få sitta fram eftersom jag "går på" sist, alltså i L.A. Då sitter det garanterat ett as i framsätet redan :( Ja ja, vi får klunsa...

Redan fixat plastglas? Impressive.

Den där känslan du har, den bygger ju på att de andra som ska åka med också är egoistiska, det innebär alltså att du sitter i mitten bak...
Eller också kan du ju köra! Då får du sitta fram! (Jörgen gillar Single Malt)

Om vi inte klunsar så kloppar vi, det är roligare.

//A.

UnderDOG skrev:
Redan fixat plastglas? Impressive.

Den där känslan du har, den bygger ju på att de andra som ska åka med också är egoistiska, det innebär alltså att du sitter i mitten bak...
Eller också kan du ju köra! Då får du sitta fram! (Jörgen gillar Single Malt)

Om vi inte klunsar så kloppar vi, det är roligare.

//A.

Jo, glasen hade jag här redan innan så. Det var lugnt... Hmm, beträffande var jag sitter i bilen så..... SKITER JAG I DET :mad: :4skrika :6surkart :hördu Bara jag får åka med så är jag glad (ny taktik förstår du).

Hur gör man när man kloppar??? Nu ska jag åka till stan. Se om jag hittar nårra backspelgar...

Puss

hållundan skrev:
Jo, glasen hade jag här redan innan så. Det var lugnt... Hmm, beträffande var jag sitter i bilen så..... SKITER JAG I DET :mad: :4skrika :6surkart :hördu Bara jag får åka med så är jag glad (ny taktik förstår du).

Hur gör man när man kloppar??? Nu ska jag åka till stan. Se om jag hittar nårra backspelgar...

Puss

Inget supande i bilen, då tar jag flyget istället, får ju lön på fredag :banana

Får vi inte dricka whiskey i bilen?
Och varför får du lön på fredag? ..undrar om jag får det...
Dricka Single Malt kan väl inte klassas som supande?

/A.

UnderDOG skrev:
Får vi inte dricka whiskey i bilen?
Och varför får du lön på fredag? ..undrar om jag får det...
Dricka Single Malt kan väl inte klassas som supande?

/A.

Jag får fanimej ingen lön på fredag. Täskigt är det... Jag råkade trampa på alla plastwhisky-glas. Fan, va nere å köpte nya nu, det blidde dock kaffemuggar, med små söta handtag. Håll tillgodo. Nu ska jag äta köttbullar.

Inget nytt på backspegelfronten???
Fan, jag måste ha upprättelse i denna fråga!!!

Hejåhå.
Jag menade lite mera stabila saker.
Men du snackar alltså om såna där vita saker som man har till kaffe och saft?
Såna kan jag sn.. Ehrrm.. Fixa själv här...

Nåja, det löser sig.

När var du på Centralen på fredag?

Nyheter
Nytt världsrekord:”highchair wheelie” i 204 km/h

Den brittiske stuntföraren ...

Stora Motorcykelkatalogen 2026

Nu har vi öppnat förbeställ...

Nya Panigale V4 R: Ducatis nya högfartsvapen

Nya Panigale V4 R har senas...

Vilken otrolig comeback!

Spanjoren Marc Marquez full...

Indian slår rekord på Bonneville Salt Flats