Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Virago 535Hallå bytte hojen mot bebis 2014, men nu är det på tiden att hoppa upp i sadeln igen. Vad passar en MILF på 49 vintrar? Hit me with your best shot ?
Lixom alltså, du ska köpa den SNYGGASTE hojen - vad du nu tycker är snyggast. Själv har jag TRE röda "tjejhojar" dvs Suzuki Bandit 1200.Hit me with your best shot ?
Bäbis 2014 lär ju kunna åka bakpå vid det här lagetNåt med sidovagn?![]()
Klok som alltid. Jag kollar blocket direCkt ?Virago 535![]()
Vi som lär oss bäst visuellt vill ju förstås ha bild....Så du är MILF? Kan du förklara/beskriva mer i detalj?
Ja exakt, vet inte vad forumets regler säger om utmanande bilder dock, kan inte minnas detta dilemma uppstått förut, så vi nöjer oss med något Tinder -aktigt.Vi som lär oss bäst visuellt vill ju förstås ha bild....
Jag träffade för något år sedan en tjej som hade fått barn som 16 åring, hon uppskattade inte när jag påpekade att hon kunde annonsera sig själv som MILF på tinder...
(Ja, jag känner henne så pass väl att jag visste att hon skulle kunna ta det skämtet)
Nej, du är inte ensam!Är det bara jag som byter eller köper ny hoj i samband med varje unges tillkomst?
Jag kanske är litet skev i att prioritera?
Du menar köper en ny, i hemlighet, som står fulltankad och gömd, utifallatt?Är det bara jag som byter eller köper ny hoj i samband med varje unges tillkomst?
Jag kanske är litet skev i att prioritera?
En bug out bike. ?Du menar köper en ny, i hemlighet, som står fulltankad och gömd, utifallatt?
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |