Video Babes On Bikes.

Så förbannat jävla tramsig film. Finns det någon som helst logisk anledning att de står och poserar som blåsta jävla bimbos med röva rakt ut i vädret i hälften av bildsekvenserna?

Om man åker tillräckligt fort så är det ingen som ser hur ful man är... :rodnar

Usch va jag känner mig hotad av kärringar på hoj..
Kan vi män få ha NÅNTING i fred??!:mad:

Dessutom stod hon upp på sadeln vid 2min.. LIFFSFALIT!!:D

Om man nu ska blanda in nackdelar med skönhet och fulhet beroende på kön som ibland i delar av världen som t ex Sverige bland vissa rödstrumpor kan orsaka obehagskänslor så är filmen i sig själv gjord av en kvinnlig regissör vid namn Lanakila MacNaughton som är en motorcyklist och fotograf baserad med utgångspunkt i Amerikanska Portland.

Lanakila MacNaughton har under många år fottat kvinnor i bla reklamsammanhang där hon en dag upptäckte att flera av hennes klienter var lika mc tokiga som hon själv var.Därför gjorde Lanakila MacNaughton denna kortfilm och var mycket väl insatt i att somliga skulle revoltera direkt när det var fotomodeller som var med i filmen.Men detta stoppade som tur var inte Lanakila MacNaughton och hennes vänners intresse för dessa motorcyklar när de lika glatt fortsätter att dra runt på sina hojar oavsett om somliga retar upp sig på att de ler, visar rumpan eller ser allmänt snygga ut.

Och tummen upp för det. :tummenupp

Skönhet som ord, känsla, tanke, vision osv bestämande en människa eller ett föremål utgår ju annars från betraktarens ögon och inte ur grannens perspektiv.
Därför har jag i mina egna ögon bla en snygg tjej, en snygg bil samt en snygg hoj.

Jag tar mig inte genom livet och samlar ihop det fula runt mig för att jag ska uppnå någon form av moraliskt värdig betänklighet hos de som nu tycker fulhet är något att ge pris för.Inte ens något fult i sig själv vill egentligen vara fult.Detta bestäms som sagt var ur betraktarens ögon och inte hos en särskild gruppering antingen det består av någon organisation eller den olika synen mellan de två könen.

Last edited:
Back