Babes on bikes !!!

korvgubbe skrev:
Läs igenom hans samlade verk här på SH sedan december(tar väl en sissådär fem minuter) så ser du att killen är ett hopplöst fall....
Jo jag vet, men att kalla någon annan för moppefucko och stava fel i samma mening är ju faktiskt ganska kul :D

HanneZ skrev:
Jo jag vet, men att kalla någon annan för moppefucko och stava fel i samma mening är ju faktiskt ganska kul :D

Att någon hänger på ett forum, dagligen i en hel månad, utan att prestera ett enda inlägg, värt databitarna som lagrar bokstäverna på servern är rätt kul det med...

HanneZ skrev:

kan du förklara var han stavat fel ? :va

om du missat det så betyder Grown up, uppväxt, alltså menar han översatt till svenska att du är ett förvuxet moppefucko.

Fluxir skrev:

om du missat det så betyder Grown up, uppväxt, alltså menar han översatt till svenska att du är ett förvuxet moppefucko.

Skön sågning :rofl

Fluxir skrev:

Jag kan sätta mitt lillfinger på att han menade "grow up".

"Väx upp, moppfucko"
eller
"Uppväxt, moppefucko"

Om han nu menade det andra skulle han tatt med "X, du är ett uppväxt moppefucko". D.v.s. han saknade lite ord! Så fel fel fel, vässa sågen å försök igen!

Fluxir skrev:

Who cares? Korv o Hannes är exhibitionister. :rofl

Någon som har plattan jazz med queen i vinylutförande? :hihi

Another kind of girl on another kind of bike

PhotoID10765.jpg

Back