håkan
Brumm brumm
RR:Benny skrev:2426889Visst, det nya på Bilteama... 199,50:-/ tub.
Köpte 4 st till helgen, lär nog behövas.
Hoppas nästan på regn.....
Kommer du dit Håkan?
Jag kommer va där o glo! Ska se på när du åker ifrån gixxermf i regnet

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
RR:Benny skrev:2426889Visst, det nya på Bilteama... 199,50:-/ tub.
Köpte 4 st till helgen, lär nog behövas.
Hoppas nästan på regn.....
Kommer du dit Håkan?

Då kan vi dela paraply, och räkna in dem i regnet varv efter varvJ.Andersson skrev:2427403Jag kommer å kollar på Gottis om han lever upp till det han säger...
J.Andersson skrev:2427403Jag kommer å kollar på Gottis om han lever upp till det han säger...
Gottis skrev:2427431Har inga förhoppningar alls faktiskt efter som det ser ut att bli regn satsar på att slå kobbe iaf och Ge ironman en match några varvvill komma imål den här gången om jag ska va ärlig kan inte bryta tre av tre lopp på ett år
Gottis skrev:2427431Har inga förhoppningar alls faktiskt efter som det ser ut att bli regn satsar på att slå kobbe iaf och Ge ironman en match några varvvill komma imål den här gången om jag ska va ärlig kan inte bryta tre av tre lopp på ett år
Jag hejjar alltid på Kobbe sålänge vi inte ställer upp i samma tävling...Triggerhappy skrev:2427537Jag hejjar på Gottis...mål är ett bra ställe att komma till
JAg menar mitt snällaste, inte ironi...jag har blivit lite blödig![]()

J.Andersson skrev:2427552Jag hejjar alltid på Kobbe sålänge vi inte ställer upp i samma tävling...![]()
Du har inte hört kobbe´s mål än!![]()
Triggerhappy skrev:2427537Jag hejjar på Gottis...mål är ett bra ställe att komma till
JAg menar mitt snällaste, inte ironi...jag har blivit lite blödig![]()
MC Doktorn skrev:2427457Ja Gottis jag satsar på dig ära eller lecahavet säger jag bara![]()
Gottis skrev:2427628Det va snälla ord gubben dom värmdedu kan väl se till att jag inet gör något dumt med hojen den här gången typ tankar och drar alla hjulbult mm efter som jag får åka upp ensam
min vapen broder/teamkompis sviker mej

Triggerhappy skrev:2427659Tanka är ju en bra idé...kör på den ! Hjulbultarna får gärna vara dragna också.. Hur sköter du materialet egentligen![]()
håkan skrev:2427392Jag kommer va där o glo! Ska se på när du åker ifrån gixxermf i regnet![]()
![]()
Inte bara hur kul det är, utan tänk också på hur skadligt det kan va för hojen.Showtime skrev:2427969fan vet inte om jag kan köra längre =(
Är något fel på hojen, motorn går inte jämnt o verkar inte gå rent på alla cylindrar. Så jag har ganska mycket mindre effekt i hojen nu än vad jag borde ha... Hinner nog inte fixa det tills i morgon. Och frågan är ju hur kul det är att köra med mindre effekt.

Fan va bra, då räknar jag med att du gasar satan!gixxermf skrev:2428155Det blir inget regn....![]()
RoggeK6 skrev:2428280DJÄVLA SKIT !Grabben har blivit snorsjuk och jag börjar också känna mig kass.
Får bli hemma och ta hand om mig själv och lillen istället.
Någon som vet var man kan lämna återbud i dag ? Kansliet har ju bara kontorstid (har provat att ringa).
Önskar inget hellre än att 1. Grabben var frisk ,2. Jag var frisk.håkan skrev:2429697Ta med grabben till banan, han tillfrisknar fortare då
undanflykter är bra ibland va?![]()
Bra kört frollo, Grattisfrollo skrev:åker du ner på Söndag ?
Hitecfrollo skrev:2430187Bra kört frollo, Grattis
|
|
GGN 2025, värsta hittills !
Conny Bohlin, VD för Nordic... |
|
|
Bildsvep – GGN 2025
På plats i depån på årets G... |
|
|
Wunderlich vindavvisande väskor
Pressrelease om nyhet från ... |
|
|
GGN Shakedown – Stark Varg EX!
MysEnduro i Laxå I sönda... |
|
|
Bike nr 10 lämnad till tryck!
Nästa nummer av Bike är som... |
|
|
Missa inte Katalogen 2026!
Stora Motorcykel... |
|
|
Flera stora stjärnor till 2025 års Gotland Grand National!
David Knight, Ducati Åre... |
|
|
Ny Brutale från MV Agusta
Italienska motorcykeltillve... |
|
Indian Motorcycles bryter sig loss
Screenshot Polaris Inc h... |
|
|
|
YAMAHA TRACER 7 OCH TRACER 7 GT Y-AMT