Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Inventering av lecakulor.LUTHOR skrev:Vad hände här då Peppe?
Han har väl lärt sig av dig att man ska räkna alla sakernaLOTTAK skrev:Inventering av lecakulor.
Peppe jag såg några i garaget som du glömt att lägga tillbaka![]()
Ska vara snäll, jag lovarrust29 skrev:Han har väl lärt sig av dig att man ska räkna alla sakerna![]()
Reta honom inte för mycket, då kanske reparationerna blir betydligt dyrare nästa gång
Vad jag förstod på Peter vid eftersnacket var det en kombination av för mycket frambroms och för lite däcksfäste.LUTHOR skrev:Vad hände här då Peppe?
Det är ju för sent för dig att lägga av på topp. Du måste helt enkelt bita ihop. Fast det var ju just vad du hade bestämt dig för inför B-racet. Psykolog? Hypnos?Goodstuff skrev:Jag körde så dåligt i år att jag hade blivit varvad och frånkörd med ca 6 sekunder av 2004 års version av mig själv.![]()
![]()
![]()
pratar en vinnare sådär...Teddy skrev:Jag tror att vad Goodstuff behöver är ett färdigläkt nyckelben och fem felfria träningar med stegvis tempoökning, sen kommer han att vara tillbaka i sin rätta, snabba form. Det är inte alla som gör Ankan (skakar av sig och går vidare) efter en krasch, det kräver bortkopplade spärrar och motivation. De av oss som har kvar normala spärrar vet att vi aldrig kommer att tävla i GP-VM blir alltid mer eller mindre berörda av en krasch, speciellt om den lämnar synliga, kännbara och bestående men. Visst, det är ju bara ett brutet nyckelben men det kommer alltid att finnas en liten bulle under skinnet som kliar och gör att skinstället skaver där det inte borde, en lite bulle som påminner om en krasch och får en att fundera över meningen med det vi gör. Är det värt att skada sig mer eller mindre bara för att köra runt, runt, runt en bana? "Kanske jag borde släppa lite på gasen och komma hem i en bit?"
Tycker han ska börja med att byta nick:Teddy skrev:Jag tror att vad Goodstuff behöver är ett färdigläkt nyckelben och fem felfria träningar med stegvis tempoökning, sen kommer han att vara tillbaka i sin rätta, snabba form. Det är inte alla som gör Ankan (skakar av sig och går vidare) efter en krasch, det kräver bortkopplade spärrar och motivation. De av oss som har kvar normala spärrar vet att vi aldrig kommer att tävla i GP-VM blir alltid mer eller mindre berörda av en krasch, speciellt om den lämnar synliga, kännbara och bestående men. Visst, det är ju bara ett brutet nyckelben men det kommer alltid att finnas en liten bulle under skinnet som kliar och gör att skinstället skaver där det inte borde, en lite bulle som påminner om en krasch och får en att fundera över meningen med det vi gör. Är det värt att skada sig mer eller mindre bara för att köra runt, runt, runt en bana? "Kanske jag borde släppa lite på gasen och komma hem i en bit?"
Sandra sa en klockren kommentar idag när jag berättade hur missnöjd jag var och hur långsamt jag kört.Nyteknik skrev:Det är ju för sent för dig att lägga av på topp. Du måste helt enkelt bita ihop. Fast det var ju just vad du hade bestämt dig för inför B-racet. Psykolog? Hypnos?
Teddy skrev:Jag tror att vad Goodstuff behöver är ett färdigläkt nyckelben och fem felfria träningar med stegvis tempoökning, sen kommer han att vara tillbaka i sin rätta, snabba form. Det är inte alla som gör Ankan (skakar av sig och går vidare) efter en krasch, det kräver bortkopplade spärrar och motivation. De av oss som har kvar normala spärrar vet att vi aldrig kommer att tävla i GP-VM blir alltid mer eller mindre berörda av en krasch, speciellt om den lämnar synliga, kännbara och bestående men. Visst, det är ju bara ett brutet nyckelben men det kommer alltid att finnas en liten bulle under skinnet som kliar och gör att skinstället skaver där det inte borde, en lite bulle som påminner om en krasch och får en att fundera över meningen med det vi gör. Är det värt att skada sig mer eller mindre bara för att köra runt, runt, runt en bana? "Kanske jag borde släppa lite på gasen och komma hem i en bit?"
Ingen dum idé!Torkel skrev:Tycker han ska börja med att byta nick:
Badstuff!
![]()
Jag har väntat på DIG. Vad väntar DU på?Mattias skrev:Kanske borde testa?
Ååååhej, trådlyft!!!
Det här B-racet gav mig den enda pokal jag har i roadracing, den här tråden gillar jag A LOT!![]()
Ååååhej, trådlyft!!!
Det här B-racet gav mig den enda pokal jag har i roadracing, den här tråden gillar jag A LOT!![]()
![]() |
Strängnäs Bike Show den 30/8
Sista lördagen i augusti är... |
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |