B-Race Knudan?

crallan

#73 250R
Gick med
13 May 2003
Hoj
TZ 250 -99
Halloj var inne på Hyllinges hemsida idag för att kolla datumet för B-racet, men hittade ingen info alls längre?? Blir det inget?:va
Crallan

Nej det blir inget, eventuellt blir det en bandag istället men det är inget bestämt ännu.

Det är svårt att få det att gå ihop ekonomiskt när man lägger tävlingar lite off season.

Åh vad synd... detta blir en förlorad säsong.
Men varför läggs inte tilfällena vid bättre tillfälle då? Pengar i klubben finns ju.
Crallan

Helgen mellan KGA och Falken så är det danska mästerskapen på Knudan. Dubbla race tror jag tom...

Nej det blir inget, eventuellt blir det en bandag istället men det är inget bestämt ännu.

Det är svårt att få det att gå ihop ekonomiskt när man lägger tävlingar lite off season.

Vad är det ekonomiskt för skillnad på ett klubbrejs och en bandag när man ändå kör KM för bilar samma dag efter lunch?

Vad är det ekonomiskt för skillnad på ett klubbrejs och en bandag när man ändå kör KM för bilar samma dag efter lunch?
Bilarna har en annan heldag så det skulle ändå inte köras bilar denna dag, det är bara att maila in sitt intresse till styrelsen inför 2008, blir det tillräckligt många som visar intresse så...

Det är säkrare att köra KM på våren då fler har hela hojar & kroppar, på hösten så är det många som har tom plånka.

jag skulle gärna komma ner för en B-tävling, trots 70 mil enkel resa.. Knutstorp är ju sjukt rolig att köra..... "Löser gärna medlemskap om det behövs"...
R600

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!!!! Den alltid lika ROLIGA säsongsavslutningen blir inte av!!?! :gråta :gråta :gråta

Bilarna har en annan heldag så det skulle ändå inte köras bilar denna dag, det är bara att maila in sitt intresse till styrelsen inför 2008, blir det tillräckligt många som visar intresse så...

Det är säkrare att köra KM på våren då fler har hela hojar & kroppar, på hösten så är det många som har tom plånka.

Vad jag minns var det en delad dag enl. hyllingems hemsida. Och på vilket sätt har man prioriterat KM för bilar en heldag istället? Det kan ju knappast så att antalet bilar överstiger antalet bajkar på ett KM, eller?

En intresseanmälan vintern 2008 kan väl knappast vara representativ för huruvida man kör ett KM 8-9 månader senare. Förstår att ekonomifrågan är avgörande för klubben. Vi får väl trösta oss med ett avslutande KM på Falken onsdagen efter sista SM/SO.

Vad jag minns var det en delad dag enl. hyllingems hemsida. Och på vilket sätt har man prioriterat KM för bilar en heldag istället? Det kan ju knappast så att antalet bilar överstiger antalet bajkar på ett KM, eller?

En intresseanmälan vintern 2008 kan väl knappast vara representativ för huruvida man kör ett KM 8-9 månader senare. Förstår att ekonomifrågan är avgörande för klubben. Vi får väl trösta oss med ett avslutande KM på Falken onsdagen efter sista SM/SO.
Nej bilar har haft heldag bokad sedan i våras.

Japp så är det, dock kommer Falken endast att släppa in medlemmar i FMK denna gång eftersom detta är deras första KM och dom vill se hur det går först.

Jag :gråta :gråta :gråta fortfarande!!! Mikael! Hur kan du göra så här mot mig?

AHA!!!!!! Pratar vi om olika saker???? Ser jag en strimma ljus vid horisonten??
Jag trodde tråden handlade om HMS klassiska "Öppna KM" som ALLTID körs sent på hösten i ösregn och är SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ kul!

MICKE!!!! Red ut!!!

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...