B-race bikeweek?

Hagster

Miles high.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Har inte fått någon klarhet i om det är b-race på bikeweek eller om det bara är SM/SO, hur är det nu? Är det 1 R1000 och 1 R600 klass eller är det en klass ihop med ca 400 anmälda?

Tänkte faktiskt starta på bikeweek och det vore ju dumt att sno poäng för folk i SO/SM menar jag. . .

Hagster skrev:
Tänkte faktiskt starta på bikeweek och det vore ju dumt att sno poäng för folk i SO/SM menar jag. . .
Fråga om du kan få reducerad startavgift om du klotar på warm-up, och bryter innan racet börjar? :tungan

Relapse skrev:
Fråga om du kan få reducerad startavgift om du klotar på warm-up, och bryter innan racet börjar? :tungan

HÖRRUDUDU!

Det kommer inte ske den här gången. Nu siktar jag på pallplats, eller nåt... :D

Det är ju hett som helst, man kan vara där en hel vecka. Börja med ett race, träna, träna, träna och sen avsluta med pallplats på SO :banana

Har någon koll på om det är någon fri träning på Fredagen den 22:a eller är det som jag har fattat det bara kval och tävling som gäller den 23:e. (för stor debutant)

KennethN skrev:
Har någon koll på om det är någon fri träning på Fredagen den 22:a eller är det som jag har fattat det bara kval och tävling som gäller den 23:e. (för stor debutant)
Den fredagen brukar vara reserverad för Bike's enduranceteam så att dom kan fuskträna dagen innan endurancet :rolleyes:

*/ ?>
Nyheter
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Back