B-rääjs dags. Vem klotar och vem vinner?

björn.e

hej hej
Gick med
19 Apr 2003
Ort
Utanför Linköping
Hoj
Brukar vara den med nummer 4
Öjje skrev:
:tomten Japp! Jag dyker upp om det inte snöar allt för mycket. Om bara Björn håller in kopplingen tills lampan slocknat så ...lite fuskigt att du redan är i Torparn när vi andra bara hunnit in i esset. Appropå att trycka av mig i Knicken, jag tror att jag redan tagit dig på innern i Torparn så då blir det till att bromsa sent för dig! :banana

Vi ses!!!!!!!!!



:fatta! Ja men du kunde ju inte hålla spåret så jag är ju ikapp dig i knicken och där får du dig en resa du inte glömmer i första när jag tar dig på innern :hihi
 

Pelle B

Ny medlem
Gick med
21 Jul 2003
Ort
Svenljunga
Hoj
Numer enbart blåröksmekaniker....
ecce skrev:
det räcker väl med 54 det duger åt dig :7peta

björn

Vågar du dig aldrig utanför den gokartbanan och ut i stora världen??? Faan vet om jag inte skall dit och klå dig. Med vanlig Hynda-kvalitet blir det väl DNF..... :tungan
 

Pelle k

Ny medlem
Gick med
22 Oct 2003
Ort
Munkedal
Hoj
2st Yamaha r6
ecce skrev:
Jag har nu anmält mig OCH om Subban går vilket jag tror att den kommer att göra då så tänker jag vinna skiten. Resverv plan är att låna Kobbes fulkawa och då åtminstånde köra en 56 tid. Vidare hoppas jag bara att Pellek och Ove Z stannar hemma för att det kommer att vara kallt och då vill ni ju inte köra eller hur? Vidare så kanske den där Pelle Brant vågar visa näsan och då ska du få :whip . Medin om han kommer till A-final skall varvs lika så Kobbe. Björn blir en svår nöt då hans så kallade standard 6:a går som ett skollat... Fredrik kommer ju ha fullt upp att tänka ut vilken klass han ska köra nästa år så han lär väl med stanna hemma och räkna sponsor pengar. Jag har säkert glömt nån ber om ursäkt för det.

björn
Mig slipper du ecce så jag hejar på dig och ful-hondan lycka till
 

Mulles

MedLem
Gick med
8 Jun 2004
Ort
Halland / Göteborg
Hoj
F.d STK 600 åkare-numera hojlös
Kanske måste komma upp och vara flaggvakt...låter som om det kan bli en sevärd tävling i snögloppet...får ta på mig scooterkängor och dunjacka. :)
 

björn.e

hej hej
Gick med
19 Apr 2003
Ort
Utanför Linköping
Hoj
Brukar vara den med nummer 4
Pelle B skrev:
Vågar du dig aldrig utanför den gokartbanan och ut i stora världen??? Faan vet om jag inte skall dit och klå dig. Med vanlig Hynda-kvalitet blir det väl DNF..... :tungan


Du, att din lilla fultrimmade minimoto hoj inte ens klara en "gocart" bana är ju inte mitt fel. För du kan ju inte intala mig att det är du som har blivit snabb utan det beror nog på att du kastat in några hundra lakan i motorn :arsele . Som det ser ut nu så blir det om jag får låna (snälla Kobbe) fulkawan och jag ska banne mig köra ifrån dig på den så du inte vågar visa dig här uppe igen :hihi

björn
 

wima

Team Wiking Racing
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
ZX-10R
Om jag har en hoj och om det finns platser kvar då, så ska jag köra. För tillfället är det många OM... :gnissla
 
Nyheter
2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

KTM 990 RC R på gång

KTM har presenterat prototy...

Distinguished Gentlemans Ride 2024

Söndagen den 19/5 var det d...

Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Top