B&K på Gelleråsen 18/8

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Jo, jag vet att det är sent, men är det någon/några som känner sig sugna så har vi platser kvar. 800 kr/pers, 3 grupper för lv-reggade, bes och minst trafikförsäkrade hojar.

Samling kl.8 för den som vill vara med, vi samlas vid/på Pit Stop Café. Första körpass kl.9.

Betalning och anmälan sker till mig, Veronica, på plats. Får ni tag på mig får ni gärna ringa innan. 073-821 46 79

Arr: SMC Uppsala i samarbete med AZMCF.

/ Veronica

Yasha skrev:
2384967 Jo, jag vet att det är sent, men är det någon/några som känner sig sugna så har vi platser kvar. 800 kr/pers, 3 grupper för lv-reggade, bes och minst trafikförsäkrade hojar.

Samling kl.8 för den som vill vara med, vi samlas vid/på Pit Stop Café. Första körpass kl.9.

Betalning och anmälan sker till mig, Veronica, på plats. Får ni tag på mig får ni gärna ringa innan. 073-821 46 79

Arr: SMC Uppsala i samarbete med AZMCF.

/ Veronica

Det är till och vara ute i god tid!

Hade så kul på banan!:tummenupp

sp2 skrev:
2385708 Det är till och vara ute i god tid!

Hade så kul på banan!:tummenupp

Bara som info:
Temat för dagen skulle kunnat varit: "kör tills du kräks"

Pga få deltagare så körde vi endast 2 grupper med 30min körpass (tror vi var ca 15pers/grupp).
pga utmattning så hände det att förare bröt körpasset innan det flaggades.
(På kvällen var jag totalt ledbruten och hade kraftig träningsvärk precis överallt.)

Solen sken och inte ett moln på himlen vilket orsakade sönderbränd näsa.
(Att jag samtidigt brände öron och svål får jag skylla på att jag inte hade hjälmen på mellan körpassen)

En liten omkullkörning strax efter tröset men annars olycksfritt och hela dagen förlöpte utan ambulans på banan.

Trevliga människor, snygga omkörningar och inga obehagligheter ute på banan.

Kortsagt - du skulle varit där :)

UltraMarine skrev:
2391465 Bara som info:
Temat för dagen skulle kunnat varit: "kör tills du kräks"

Pga få deltagare så körde vi endast 2 grupper med 30min körpass (tror vi var ca 15pers/grupp).
pga utmattning så hände det att förare bröt körpasset innan det flaggades.
(På kvällen var jag totalt ledbruten och hade kraftig träningsvärk precis överallt.)

Solen sken och inte ett moln på himlen vilket orsakade sönderbränd näsa.
(Att jag samtidigt brände öron och svål får jag skylla på att jag inte hade hjälmen på mellan körpassen)

En liten omkullkörning strax efter tröset men annars olycksfritt och hela dagen förlöpte utan ambulans på banan.

Trevliga människor, snygga omkörningar och inga obehagligheter ute på banan.

Kortsagt - du skulle varit där :)

Men det var intressant att köra 30 min pass, då hade man möjligheten att köra halva tiden åka in och dricka lite och sen ut igen. Man är ju så inställd på 20 min pass.
Fast jag var också lite mör och trött i mössan på hemvägen och igår :tungan

Nyfiken vilken hoj körde du? Jag vet nu efter kollat in ditt garage.

//Heli

Vafalls!?
Pausa mitt i ett körpass? Det går inte för sig!
Själv körde jag dubbla körpass då och då, med och utan skjuts, med min eller med sambons hoj.

Sista passet flaggades till min stora förgrymmelse, av 10 MINUTER för tidigt! Det tycktes att jag och jesper fick ge oss någongång..

Ibland undrar jag om jag någonsin kommer få nog..:D

TinaTjejen skrev:
2392535 Vafalls!?
Själv körde jag dubbla körpass då och då, med och utan skjuts, med min eller med sambons hoj.

Sista passet flaggades till min stora förgrymmelse, av 10 MINUTER för tidigt! Det tycktes att jag och jesper fick ge oss någongång..

Lätt för dig att säga som är bara barnet... Att bli gammal är som att få ett basebollträ i nyllet!.
Själv ändrade jag grupp i slutet för att jag hade bråttom hem och lämna in hyrsläpet innan statoil stängde.

När dagen var slut så kunde jag pressa svett så det rann ur hjälmstoppningen... klart ofräscht...

TinaTjejen skrev:
2392535 Vafalls!?
Jodå, med sportec M1 så var det bra att pausa eftersom det började bli lite väl livligt i baken på bullrumpan efter ca 15 min.
00'an var det inga problem att köra länge på. Den pallade ett högre tempo utan att däcken gnällde.

TinaTjejen skrev:
Du börjar ju få upp farten rejält så de andra tjejerna får passa sig när du börjar tävla (kanske en och annan kille också) :tummenupp

UltraMarine skrev:
2392697
När dagen var slut så kunde jag pressa svett så det rann ur hjälmstoppningen... klart ofräscht...
:rofl

sandstream skrev:
2392721 Du börjar ju få upp farten rejält så de andra tjejerna får passa sig när du börjar tävla (kanske en och annan kille också) :tummenupp
Jag fick ju en förfrågan från en liga i Skåne om jag ville vara med i deras team.. haken är att jag förvisso flyttar till skåne helgen som kommer, men jag ska dit för att plugga och jag vet inte hur mkt tid jag kommer ha.
Det vore ju jäffligt kul, helt klart:nicka

Det dröjer nog några bandagar innan jag kan ge dig på moppo dock:rolleyes:

Last edited:
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...