B&K på Gelleråsen 18/8

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Vi har några platser kvar på broms- och kurvkursen på Gelleråsen på fredag, så om någon känner sig sugen att vara med är det bara att höra av sig till mig så får du bekräftelse på om du får plats eller ej.

Vi, är SMC Uppsala i samarbete med AZMCF.
Platser finns än så länge i alla grupper, lugn/medel/snabb (ingen oförsäkrad grupp)
Pris 800 kr
Vi startar kl 08.00

OBS! Att det här är en broms- och kurvkurs, INTE en bandag och det är upplagt med obligatoriska teorimoment under dagen tillsammans med övningspass.

Kontakta mig via PM eller på mobilen 073-821 46 79 (efter 19.00)

/ Veronica

Vill åka :hoppa
Men är bortrest på jobb/semester samt att hojen är trasig :gråta

Gelleråsen är en skitkul bana så se till att ha kul nu.

//B

TinaTjejen skrev:
2378090 Och både jag å Yasha är där:yoparty
Fast jga är deltagare... :D

Syns imorgon!

Om ni är sugna på att köra är det bara att ringa mig, betalar gör ni på plats imorgon. :krama

Bear skrev:
2378305 Vill åka :hoppa
Men är bortrest på jobb/semester samt att hojen är trasig :gråta

Gelleråsen är en skitkul bana så se till att ha kul nu.

//B
Hmm... hur ska vi lösa det här då? Jag får bara med mig en hoj imorgon... :va Annars hade du ju kunnat låna fruttmopeden! Fast du är ju bortrest... :tungan

:krama

Last edited:
Anneli skrev:
2384817 Åh vad skoj det skulle vart!
Önskar att jag inte vore så kass!:(
Vad har det med saken att göra? Och vart har ditt självförtroende tagit vägen, babe?!?:va LV-reggad hoj och minst trafikförsäkring, ta med dig hojen och gubben och kom och kör med oss!!! 800 kr/skalle. Jag lovar att vi får kul!!! Ring mig när ni är på väg så jag vet, vi drar från Sthlm kl5 imorgon bitti.

073-821 46 79

Veronica

Yasha skrev:
Vad har det med saken att göra? Och vart har ditt självförtroende tagit vägen, babe?!?:va LV-reggad hoj och minst trafikförsäkring, ta med dig hojen och gubben och kom och kör med oss!!! 800 kr/skalle. Jag lovar att vi får kul!!!
Veronica

Vad du är snäll! Skulle verkligen vara jättekul men det går inte. Hojen är påställd och försäkrad, men kroppen kass! Med vetskap om att man klarar max tre pass(och absolut inte får vurpa) gör att det inte känns värt pengarna.

Sen att jag skulle köra de tre passen som den kärring som jag blivit skulle inte göra självförtroendet bättre heller:rolleyes: .

Kanske dyker vi upp och glor på pepparoten ist.:)

Helvete vad kul det där var.
Jag tror jag somnade på 2 röda (sekunder alltså) när jag kom hem:D

Nu vill vi ha bilderna:)

En underbar dag! Strålande sol och extremt mycket bantid eftersom vi var bara två grupper.

Ett stort tack till instruktörerna i vår grupp, Jesper, Mats och Jonas som jobbade seriöst och intensivt med oss. De gjorde verkligen allt för att vi skulle trivas och få ut maximalt av dagen.

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8