B & K-kurs på Rörken endast för tjejer

Duktiga flikkor idag! Envisa och uthålliga också i blötan och kylan! Men det ÄR nyttigt att köra i regn. Sägs det...

:krama

Duktiga flikkor idag! Envisa och uthålliga också i blötan och kylan! Men det ÄR nyttigt att köra i regn. Sägs det...

Var kul å blött å duktiga å envisa å glada tjejer, nu är det bara att hoppas dom dyker upp på måndagar också, brukar ju vara lite dåligt med det.

OBS: Jag vet att några av er är trogna Rörkenåkare, det var dom nya tjejerna jag menade...

Några bilder från dagens Rörken. Kul var det :)

Bifogat

• Dennis smörjer kråset.JPG
    Dennis smörjer kråset.JPG
    119.6 KB · Visningar: 85
  • Glada & lite blöta tjejer.JPG
    Glada & lite blöta tjejer.JPG
    79.2 KB · Visningar: 107
  • Lite blött var det allt..JPG
    Lite blött var det allt..JPG
    101.3 KB · Visningar: 75
  • Tjejerna diskuterar.JPG
    Tjejerna diskuterar.JPG
    81.6 KB · Visningar: 86
  • Nicklas tar paus.JPG
    Nicklas tar paus.JPG
    96.3 KB · Visningar: 80
Last edited:

Det är nyttigt att köra i regn för ALLA! :D

Skämt och sider! Tack för en kul dag trots regn och rusk och ett särskilt tack till de killar som tappert stod flaggvakter i spöregnet!:tummenupp

Tack för en kul dag trots regn och rusk och ett särskilt tack till de killar som tappert stod flaggvakter i spöregnet!:tummenupp

Ahhh, du menar sånna som pizzabudet :D

Ja, det kan inte varit det roligaste de gjort. Å med tanke på att vi bara var två grupper så var det till att stå ofta. Jag vill också tacka er, plus "mina" två instruktörer som sa bra & vettiga saker.

Ahhh, du menar sånna som pizzabudet :D

Ja, det kan inte varit det roligaste de gjort. Å med tanke på att vi bara var två grupper så var det till att stå ofta. Jag vill också tacka er, plus "mina" två instruktörer som sa bra & vettiga saker.

Men Hallå. Jag såg väll ändå inte ut som ett pizza-bud.:va

Back