Här kommer några bilder jag tog under 250R racet på Gälleråsen i söndags.
Observera att det var allra första gången som jag någonsin plåtat ett race..
Använde mig utav en Canon EOS 450D och ett Canon EF-S 55-250/4-5,6 IS (därför halvtaskig kvalitet på bilderna...)
Bilderna är endast croppade och vattenmärkta, annars helt oredigerade.
Hoppas att de duger
Observera att det var allra första gången som jag någonsin plåtat ett race..
Använde mig utav en Canon EOS 450D och ett Canon EF-S 55-250/4-5,6 IS (därför halvtaskig kvalitet på bilderna...)
Bilderna är endast croppade och vattenmärkta, annars helt oredigerade.
Hoppas att de duger