thomas_h1
Ny medlem
- Gick med
- 7 Mar 2006
- Ort
- Huskvarna
- Hoj
- Ducati 748S -98, Tidigare Honda Hornet 900 -03(numera skrot), Suzuki 800 Marauder -00 och Suzuki GSX 400 F
Var precis ute o gled lite med hojen. Körde för en gångs skull lungt. Låg och körde på strax över tomgång, så råkade farbror blå stå efter en kurva på en öde gata mellan Huskvarna o Jönköping. Körde visst "hela" 62 km/h på en 50 sträcka. Kostade mej 1200 kr
Men det är väl bara att betala och se glad ut har iafa. kortet kvar
Men det är väl bara att betala och se glad ut har iafa. kortet kvar

