Starstriker
Som man googlar får man svar
Sen så köper man inte fysiska metaller utan papper, man kan givetvis säkra upp med lite fysiskt också.
Precis. Så resonerade jag också, så jag köpte några kilo uran. Ligger och puttrar så fint i garderoben.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Sen så köper man inte fysiska metaller utan papper, man kan givetvis säkra upp med lite fysiskt också.
Snacket om guld... Skulle det skita sig totalt så är fasen guld det sista jag är intressant av, jag vill ha mat, kläder och tak över huvudet.
Ni hade väl sålt allt?

Ni hade väl sålt allt?
, fast vi får nog vänta lite längre på den eftersom USA höjde sitt lånetak. De skjuter bara det oundvikliga framför sig.Ni hade väl sålt allt?
Precis. Så resonerade jag också, så jag köpte några kilo uran. Ligger och puttrar så fint i garderoben.
Ja, ångrar det inte en sekund.
Det kommer mer skit, var så säker.
Det klassiska är ju guld men guldpriset har redan skenat och guld är dessutom en ganska meningslös metal som bara har en funktion i några enstaka elektronikprylar som jag inte tror på i längden. Det mesta av världens guld ligger nergrävt i marken med betald personal som vaktar skiten.
I inflationstider ska man äga, så frågan är bara vad man vill äga i dessa tider? Det enda jag kan komma på att placera sina slantar i just nu är icke konjukturkänsliga aktier.
I inflationstider ska man äga, så frågan är bara vad man vill äga i dessa tider? Det enda jag kan komma på att placera sina slantar i just nu är icke konjukturkänsliga aktier.
+2.7 idag, vad bra att man satt lugn i båten & metade billiga fonder.
Nu ska jag åka hiss med Shelton I tells ya!
![]()
Jag lade en feeet order på sverigefonder ala 1000kr igår, faan jag är riiiiiiik!![]()
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!
Bikes monter full till bred... |
|
|
Nya Indian Chief Vintage
I kölvattnet av att ha spar... |
|
|
MotoGP 2026: kalender och förare
MotoGP-kalendern och förarn... |
|
|
Benavides till dramatisk Dakar-seger
Luciano Benavides, som gick... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!
Alldeles nyss fick vi klart... |
|
|
Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!
Michelin breddar sitt adven... |
|
|
Svensk auktion med tävlingshojar
Det svenska företaget Antiq... |
|
Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter
Efter att Cruiser-programme... |
|
|
|
WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem