Börnis & krasch i garaget

jag la märke till en sak.. dem är ju faktiskt inte inne, däremot är han på väg IN (ifall inte dörrarna hade vart där) men det såg ut som om dem var inomhus först :tungan

ajajaja ja du Peter VAG Bromma....
Kanske dags att lära sig att använda frambromsen till nästa burnis....:tummenupp

[skadegladamodet]
HAHAHAHA.
-"Lite bra fäste!"
-"Det var ju bäddat för att gå åt helvete," "jo det va´ faktiskt de´!"
Moahaha.
Något la lite sordin på den så goda stämningen. :rofl :rofl
[/skadegladamodet]

Fyfan vad pinsamt för killen som kraschat. jag känner verkligen hur han ligger där och tänker, "kan jag inte bara få dö, det här kommer jag få käka upp hela livet, och svennes hoj också, fy fan ta mig härifrån"

HAHAHA!!! Stämningen dog rätt fort...

Man hoppas att han som körde kan skratta åt allt om 10 år eller nåt... men jag skulle va jävligt sur på mina kompisar att de la ut filmen...
Vet att det finns film på när jag klantar mig med hoj... vet tyvärr inte var filmen är... skulle vara kul att se på nu ett gäng år efter det hände.
//Henkan

Haha som tur e har jag inte kvar klippet på min fina munk+placering av ktm i verktygskåp.. kan finnas nånstans.. hehehe

Jörgen Karlsson skrev:
2656633 Hoppas bara att leken inte belastade försäkringen.
/J

Risken finns väl att den där människan kommer att vara en belastning för allskön försäkringar så länge han lever och verkar i vårt samhälle! :D

DR-Zätare skrev:
2661463 Risken finns väl att den där människan kommer att vara en belastning för allskön försäkringar så länge han lever och verkar i vårt samhälle! :D

Ja du har nog rätt. Att på blott bråkdelar av en sekund kunna haverera en ny sporthoj och en motorport -varav den senare sannolikt tillhörde hans arbetsgivare- skvallrar ju om en genuppsättning utöver det vanliga! :rofl

/J

Nyheter
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...