Börn,stunt,lek,grill,torso,torsdag,streetrace. 24/7

Det där verkade lite FÖR vänligt. Jag smyger ner med bilen och kolla först så att man är lite incognito :D

Ja grillen var dte oxå. Man kan ju inte bara snylta loss hur som helst. Ica Maxi nästa och fixa engångsgrillisar?

hahha no worries....vi e faktiskt trevliga allihopa! :)

nä svalan tar me sig The Monster Grill!:tummenupp

Bra å veta.. då ses vi där senare.. har me min kamera idag så lite show idag folk.. :tuttar

Jag tar med ett glatt humör och snus, men ingen show för mig:rolleyes:

Jag är för gammal för sånt :eek:
Hade jag fått lönelappen idag så hade jag vetat om det var lönt att bööörna :va

Tänkte nog också hänga med ut idag...

Första gången, men verkar vara flera med mig som kommer dit som "nybörjare" =)

Tur man värmde upp med onsdagsgazzet igår...

See ya there :yoparty

ja ska minsann köra neråt strax, kör från höör idag.. ser tyvärr ut som om ja blir en motorvägsturist idag för ja vet inga roliga vägar ner till er...

ja ska minsann köra neråt strax, kör från höör idag.. ser tyvärr ut som om ja blir en motorvägsturist idag för ja vet inga roliga vägar ner till er...

Det kan jag intyga. Jag kommer från Höör själv från början... Det "bästa" man kan göra är att svänga bortom Hörby/Sjöbo/Malmoe

Jag glider ner på den smutsiga s.k. svarta Horneten och kollar läget då. Var snälla bara för jag har aldrig varit där :)

Men vafn... det är ju JAG som är gubben med den smutsiga svarta horneten. Min är dessutom skrapad, så det så!

Jaha, då har man varit vid Torson oxå :)

Ett stort tack till Mr. Svalan som släpade med sin mig-svetsade übergrill.
Mycket trevligt, synd bara att jag hade ummm.... shorts när jag visste att det skulle bli körning sen:gnissla
Ses en annan dag på en annan gata dock.:yoparty

Tack för idag :tummenupp

Trevlig folk, gott krubb (svalan e en jävel på att grilla) bara en stor stark som saknades. men det tar jag igen i morgon :öl :rock

jag o svalan har varit och handlat på coop, har köpt lite plastbestick men vet ju inte hur mycket folk det kommer. tror nog att 20st gafflar o knivar räcker. :tummenupp

yehh right :rolleyes: ... tur att swish ställde upp & köra & handla tallrikar nu när alla var så hungriga :pannkyss

Sedan var det ju inte direkt nått ös i lödde :gnissla
samt att köra motorväg till Hbg, när det e mörkt ute, med mörkt visir e ingen höjdare :huvet

ses säkert en annan torsdag :tummenupp

Tack för trevlig tur och trevligt sällskap. Hoppas jag snart kan komma på min egen hoj.

Tack för kvällen och gott grillat, ser fram emot nästa grillparty..:)

Last edited:
ja svalans grill e' supernice.. synd att en sån finfin grill inte får stå kvar där ute.. hade varit toppen å slippa klydda å så me den ju bara...

trist me lödde, landskrona va väl ingen höjdare direkt.. sen försökta ja wheela lite på motorvägen på hemresan gick inte skitbra de heller.. skyller på att de framför låg för nära å de bakom me... kände mig stressad :arsele

Får ju slänga upp en bild till, dock inte från kvällen, men den e' för svalans skull..

han verkar ju så kåt på alex när han äter..:pannkyss

Bifogat

• 2.jpg
    2.jpg
    122.1 KB · Visningar: 44
Ja tack för en toppen kväll, som sagt så var väl inte lödde och landskrona några höjdare men kvällen i helhet va übernajs :tummenupp

Måste också tacka Svalan för han pace-car körning så vi kom säkert ut från Turning Torso och Malmö :hihi

Tack alla för en skön kväll! E duktigt trött och jag har inte ens kört hoj. :tungan

Nu ska ja sova och drömma om min framtida hoj! Sov gott alla! :D :tuttar

ja svalans grill e' supernice..

Får ju slänga upp en bild till, dock inte från kvällen, men den e' för svalans skull..

han verkar ju så kåt på alex när han äter..:pannkyss

Jag grillar bäst me montergrillen:yoparty

Det var en jädrans bra bild:D Tur jag fick med tänderna oxå:tungan

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...